Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Servis i zamena aparata

BojanGBojanG
Huawei P10 lite
Postovani,
U kom slucaju se ostvaruje pravo na zamenu aparata koji je poslat na servis?
Da li kupci imaju pravo da odbiju popravku aparata i traze zamenu, po Zakonu o zastiti potrosaca ako je aparat u garantnom roku?
I sta u slucaju da se servis oglusi o zahtev kupca za zamenu aparata?

Unapred zahvalan,
Bojan
0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    @BojanG Da li se ostvaruje pravo na zamenu odlučuje isključivo servis, naravno u skladu sa zakonom o zaštiti potrošača. Ako hoćeš možeš da nam pošalješ IMEI aparata koji ti je na servisu, kako bi proverili da li je sve ispoštovano i urađeno u skladu sa zakonom.

    Ugodan dan želi ti
    Marko i tim Huawei foruma :smile:

    0
  • BojanGBojanG
    Aparat je vracen sa servisa, naravno da je zamena odbijena. U resenju stoji da je aparat zamenjen od strane SC-a (servisnog centra), zamenjena je osnovna ploca i dobijen je novi IMEI.
    Moja pitanja su sledeca:
    - kako nije zamenjen ako na resenju pise da jeste;
    - ako je popravljen zasto sam dobio novu garanciju;
    - zasto servis nije kontaktirao mene da obavesti o resenju reklamacije i da li ja zelim da se to i uradi;
    - upisali su stariju verziju softvera u odnosu na aktuelnu, zasto?
    - i aparat i dalje ima isti problem, baterija ne drzi ni pola dana.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene avgust 2018.

    @BojanG Pre svega najbolje da pitanje u vezi problema koje imaš postaviš našoj zvaničnoj tehničkoj podršci na sledećoj adresi: https://consumer.huawei.com/rs/contact-us/ OBAVEZNO im navedi IMEI broj svog aparata.

    Pošto kažeš da problem sa telefonom i dalje postoji moj ti je savet da ga opet proslediš u servis. U tom slučaju takođe OBAVEZNO pošalji i meni svoj IMEI broj u privatnoj poruci, kako bih kontaktirao servis da rešimo tvoj telefon kao prioritet!

    Inače imaj u vidu da kada se menja matična ploča na telefonu uvek se dobija nova garancija na 24 meseca...

    Svakako nadam se da ćeš ubrzo rešiti problem, a računaj na Huawei forum i moju malenekost da ćemo ti pomoći u tome! :smile:

    0
  • BojanGBojanG

    Postovani,
    Oba IMEI-a sam Vam poslao u privatnoj poruci,

    Srdacan pozdrav,
    BojanG

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @BojanG Video sam, potrudiću se da rešimo to što pre!

    Svako dobro
    Marko i tim Huawei foruma

    0
  • BojanGBojanG

    Hvala Vam :)

    0