Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

P9 u problemu. Pitanje za Admina

BogarBogar
Huawei P9
P9 sam uzeo pre 2,5 godine. Kada sam uzeo novi telefon p9 sam prosledio bratu. Nedavno mu se pojavio problem sa ekranom,mislim da je odradio svoje, kao da je otisla neka dioda ili nesto slicno.

Interesuje me da li ovaj problem podleze onoj garanciji od 3 godine? I kome trebam da se obratim? Gde se nalazi HW ovlasceni servis?
0

Komentari

  • AlexAlex

    ako si aktivirao VIP garanciju preko HiCare-a samo treba da ga odneses u servis jer produzena garancija je ista kao ona dve godine. Servis ce svakako sve da proveri. Tako je bar bilo kada sam ja nosio moj P9 ali admin ce me verovatno ispraviti ako gresim :smile:

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @Alex Tako je :) @Bogar HW ovlašćeni servisi: https://huaweiforum.rs/service
    0
  • BogarBogar
    Hvala puno. Aktivirao sam naravno,cim sam ga dobio.
    0
  • BogarBogar

    Reklamacija prihvacena,sve sredjeno. Hvala jos jednom!

    2
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Bogar je rekao:
    Reklamacija prihvacena,sve sredjeno. Hvala jos jednom!

    Ništa, nek je sa srećom! I srećna ti nova godina! :)

    0
  • BogarBogar
    @Huawei Forum Hvala takodje,sve najbolje! 😊
    0