Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Mate 20 Pro ažuriranja

1356717

Komentari

  • dr_iggydr_iggy
    Sa smešne strane priče o ažuriranju, šta mene najviše nervira. Kada ručno potražim ažuriranje i dobijem poruku "Vaš softver je ažuriran", a ja znam da nije! :D
    0
  • mickmick

    @dule2303 je rekao:
    I ovo prvi put cujem da Nova utice na rad os-a,meni je do sad sa novom sve bolje radilo ali ajde neka bude da utice na rad os-a pogotovo Huawei-a

    Nova je bila i ostala isključivo third app za rešavanje problema sa ranijim verzijama Androida koji je bio očajan. Aplikacija je bila korisna(pre skoro 7 godina) u mom slučaju isključivo kod ubrzavanja sistema u smislu skrolovanja, otvaranja aplikacija i brzine rada(vrsta override-a očajnog i bagovitog Androida ranijih verzija, bez roota). Nova je sad po meni nepotrebna app osim ako te ne zanima konstantno čačkanje i podešavanje već ok stvari na telefonima koji imaju poslednje verzije Android sistema.

    0
  • ciefkociefko
    Dule pusti ih.
    Njima ne smeta sto ne dobijaju nove funkcije na telefonu od 1000€
    I ja koristim Nova, od prvog dana. Tj prve 3 nedelje sam bio bez lelefona zbog hulka :smiley:
    0
  • kutijagrehakutijagreha
    Dule, kako si zadovoljan kamerama (prednjoj-zadnjoj) na novoj verziji?
    0
  • mackarmackar
    Dal posle imas normalno update ili moras svaki put ručno da ubacujes?
    0
  • NemavezeNemaveze
    Pozdrav svima,
    molio bih sve korisnike ovog modela za informaciju da li vam se desava da prilikom otkljucavanja ekrana "blicne" onaj deo gde je "notch". Ovaj "blic" se manifestuje tako da prilikom otkljucavanja ekrana taj deo na sekundu prikaze neku drugu boju koja je priblizna onoj koja dominira na postavljenom wallpaperu. Ja inace koristim stari metod otkljucavanja, odnosno, ne koristim ni fingerprint ni face unlock.
    Znam da mozda ovo pitanje nije za ovu temu, ali nadam se da necu napraviti problem zbog postavljanja istog.
    0
  • ciefkociefko
    unete izmene februar 7
    Je si gledao koji tip ekrana je u tvom uredjaju? Skini Device HW ako pise LG onda nosi u ovlasceni servis, dobives novi uredjaj ako si u garanciji.

    Promasio si temu, imas temu beeding colors ili tako nesto. Postavi i tamo pitanje.

    Btw jel stigao nekome update? :lol:
    0
  • NemavezeNemaveze
    > @ciefko je rekao:
    > Je si gledao koji tip ekrana je u tvom uredjaju? Skini Device HW ako pise LG onda nosi u ovlasceni servis, dobives novi uredjaj ako si u garanciji.
    >
    > Promasio si temu, imas temu beeding colors ili tako nesto. Postavi i tamo pitanje.
    >
    > Btw jel stigao nekome update? :lol:

    > @ciefko je rekao:
    > Je si gledao koji tip ekrana je u tvom uredjaju? Skini Device HW ako pise LG onda nosi u ovlasceni servis, dobives novi uredjaj ako si u garanciji.
    >
    > Promasio si temu, imas temu beeding colors ili tako nesto. Postavi i tamo pitanje.
    >
    > Btw jel stigao nekome update? :lol:

    Kod mene je BOE ekran i ne radi se uopste o stvarima koje se pominju u temi bleeding colors. O aj ko detaljno procita sta sam napisao, trebao bi znati o cemu se radi.
    0
  • ciefkociefko
    Cekaj softwer update, ispravice gresku :wink:
    0
  • NemavezeNemaveze
    > @ciefko je rekao:
    > Cekaj softwer update, ispravice gresku :wink:

    Pa nije iskljuceno da update nece to resiti. Al' s druge strane, imamo i P20 lite u kuci, a i na njemu se isto desava.
    0
  • kutijagrehakutijagreha
    > @ciefko je rekao:
    > Je si gledao koji tip ekrana je u tvom uredjaju? Skini Device HW ako pise LG onda nosi u ovlasceni servis, dobives novi uredjaj ako si u garanciji.
    >
    > Promasio si temu, imas temu beeding colors ili tako nesto. Postavi i tamo pitanje.
    >
    > Btw jel stigao nekome update? :lol:

    Kazu strpljen spasen. Ja tipujem tamo u martu da cemo zakoraciti u novoj godini sa apdejtom
    0
  • kutijagrehakutijagreha
    Vise od mene necete nijedan cent da uzmete. Evo polovina februara skoro, vama podrska iz prosle godine.

    Sada mi je sve jasnije zasto ste gurali silne one poklone. Sreca pa za 10 dana ide preorder za telefon koji ce da sanjate cele godine kako da ga prestignete.

    Ko i dalje zeli oko ovog uredjaja da se i dalje pati sa podrskom, Bogu hvala izbecice problematican ekran, neka se javi privatnom porukom. Ja vise zivaca nemam, jer ovo je svaku meru prevazislo.
    2
  • NemavezeNemaveze
    > @kutijagreha je rekao:
    > Vise od mene necete nijedan cent da uzmete. Evo polovina februara skoro, vama podrska iz prosle godine.
    >
    > Sada mi je sve jasnije zasto ste gurali silne one poklone. Sreca pa za 10 dana ide preorder za telefon koji ce da sanjate cele godine kako da ga prestignete.
    >
    > Ko i dalje zeli oko ovog uredjaja da se i dalje pati sa podrskom, Bogu hvala izbecice problematican ekran, neka se javi privatnom porukom. Ja vise zivaca nemam, jer ovo je svaku meru prevazislo.
    >
    >

    Pa i vreme je doslo da se ti skines vise sa ovog foruma. Dosadio si i Bogu i narodu. Kukas ovde od novembra meseca.
    4
  • HudinitedHudinited
    Neko ovde bas bas ima novca pa sat, WiFi punjac i memorijsku karticu smatra sitnim pokloncicem a sve ukupno 300e. (Prosecna plata u srbiji nazalost)... Ako je to sitan pokloncic koji nema veze sa update, daj meni jednu mesecnu platu a ja cu otkupiti tvoj mate 20 pro 😂😂😂
    0
  • BrankoCibicBrankoCibic
    Interesuje me da li sam jedini koga prosto ubija kad treba da udjem u fioku sa ikonicama moram da kliknem na ikonu dole umesto obicnog poteza odozdo na gore kao kod svih ostalih vodecih brendova? Izludjuje me to... Toliko je neprirodno za ovoliko veliki telefon...
    0
  • mickmick

    @dule2303 je rekao:
    Nije prica ovde o poklonima,ne stajem ni u ciju odbranu,ovde je rec o azurnosti kompanije i.postovanju korosnika,dzaba i svi pokloni ako se ovakve stvari desavaju a o hulku i da ne pricam i o njihovom cutanju na globalni problem

    Hulk je definitivno veliki problem ali rešen sasvim dobro, ažuriranje je diskutabilno. Ko je zakazao Huawei ili provajderi. Ja sam recimo dobio najnovije ažuriranje...ostali ne, zašto? To je pitanje sad po mom mišljenju za provajdera više nego za Huawei. Nema potrebe za kuknjavom pošto i ovako telefon ne zaostaje za ostalim FS telefonima.

    0
  • BrankoCibicBrankoCibic
    Stiglo azuriranje na vip
    2
  • lukaluka
    @BrankoCibic nije svima 😣
    0
  • ciefkociefko
    unete izmene februar 12
    Jel stigao update?? Ja na tajlandu i odmah sta sam uradio je kupio karticu i probao da napravim update! 12.02.19 I evo ga 187 odmah iskoci.
    0
  • dr_iggydr_iggy
    > @luka je rekao:
    > @BrankoCibic nije svima 😣

    Samo onima koji su bili dobri :D Ja izgleda nisam bio, pa sam ručno odradio ažuriranje, i sve super B)
    0
  • LacaracLacarac

    Pozdrav svima,
    ovo je moj prvi post na forumu. Pratim vaše diskusije duže veme i sad sam rešio da se priključim, kad već diskutejete, kukate, "spuštate" jedni drugima...

    Elem, ja evo nisam polagao velika očekivanja od ovog telefona ni u jednom aspektu, isključivo što je marka iz Kine.
    Skidam kapu za sav tehnološki bum koji su napravili zadnjim godinama, al Kinez ne bi bio kinez (barem za sad) da nema neki propust.
    Kašnjenje ažuriranja je samo jedan od nedostataka ovog telefona, a ima ih podosta, al neću o tome ovde.
    S druge strane, ne razumem vas zašto samo "jao, pa jao, pa samo jao - nema ažuriranja". Jel ste vi neki Update junkiei pa vas trese kriza jer ga nema? Ili ste pak jako dokoni pa ne radite ništa sem što klikate setings-sistem-ažuriranje softvera, a kad se i upeca neki update onda vas euforija drži par sati/dana i onda opet Jovo nanovo.

    Šta će vam biti bez upadete-a?

    Samo hoću da kažem, ne kukajte ovde i ne prepucavajte se ako nemate šta korisno da napišete - neku korisnu informaciju ili vest koja će nam svima biti od koristi, a ne da novajlije na forumu poput mene, koji su došli po korisnu informaciju, moraju da gube vreme čitajući gluposti, a on korine inf ništa!

    Eto toliko, živi bili i "no hard fillings"

    0
  • dr_iggydr_iggy
    Uh baš si strog :) Kada se kaže da telefon ima podosta nedostatka, stiče se utisak da baš i nije neki, što ne odgovara stanju stvari. Naravno, nije savršen, ali je u samom vrhu. Drugo, mislim da je odavno prošlo vreme kada se na kinesko poreklo robe gledalo kao na manu. Što se ažuriranja tiče, ima nas dosta update junkies-a ovde, ali nismo ni tako loši, znamo i da pomognemo i podelimo ponešto korisno 😁 Dobro došao na forum, novajlija!
    1
  • dr_iggydr_iggy
    Dule, ako se pojavi neki link i za 198, biće opet backup, pa brisanje, izgleda. :D
    0
  • BrankoCibicBrankoCibic
    Ni jedan telefon nije savrsen ali nasi komentari ovde treba da iskoristi huawei i da poslusa koji su im nedostaci i da deluje u skladu sa tim... Ja ne vidim nikakvo poboljsanje sa navigacijom pokreta... Bila mi je dobra i do sad... Cekam AI slikanje koje vec postoji kod videa, to mi deluje dosta zanimljivo
    0
  • dpenevdpenev

    Ok, stigao juče update. Jesmo sada srećni? Je l lakše?
    Čisto da znate, kada se pusti update, mobilni operater prvo testira taj update pre nego što se pusti na sve uređaje. Tako da nema potrebe za dramom, update je stigao i to je to.

    0
  • HudinitedHudinited
    > @Lacarac je rekao:
    > Pozdrav svima,
    > ovo je moj prvi post na forumu. Pratim vaše diskusije duže veme i sad sam rešio da se priključim, kad već diskutejete, kukate, "spuštate" jedni drugima...
    >
    > Elem, ja evo nisam polagao velika očekivanja od ovog telefona ni u jednom aspektu, isključivo što je marka iz Kine.
    > Skidam kapu za sav tehnološki bum koji su napravili zadnjim godinama, al Kinez ne bi bio kinez (barem za sad) da nema neki propust.
    > Kašnjenje ažuriranja je samo jedan od nedostataka ovog telefona, a ima ih podosta, al neću o tome ovde.
    > S druge strane, ne razumem vas zašto samo "jao, pa jao, pa samo jao - nema ažuriranja". Jel ste vi neki Update junkiei pa vas trese kriza jer ga nema? Ili ste pak jako dokoni pa ne radite ništa sem što klikate setings-sistem-ažuriranje softvera, a kad se i upeca neki update onda vas euforija drži par sati/dana i onda opet Jovo nanovo.
    >
    > Šta će vam biti bez upadete-a?
    >
    > Samo hoću da kažem, ne kukajte ovde i ne prepucavajte se ako nemate šta korisno da napišete - neku korisnu informaciju ili vest koja će nam svima biti od koristi, a ne da novajlije na forumu poput mene, koji su došli po korisnu informaciju, moraju da gube vreme čitajući gluposti, a on korine inf ništa!
    >
    > Eto toliko, živi bili i "no hard fillings"

    Bio ti meni ziv i zdrav, za nekog gluposti za nekog nisu ... Uvek mozes pronaci ono sto te zanima a ovo za kinu nikako nisi u pravu 95% se sklapa u kini... Apple, Google Pixel,Nokia... (A Xiaomi koji je cistokrvni kinez dobija update nedeljno) Ako ocekivati brz update na flagship modelu znaci da si dzanki onda da ja jesam! E sad kad smo to razjasnili pitaj rode kakvu korisnu informaciju zelis a mi dzankiji cemo se potruditi da ti pomognemo.
    0
  • dpenevdpenev

    @dule2303 je rekao:
    E pa svasta cu da cujem da operater testira update,pa kako onda objasnjavas sto je manjina njih dobila update a vecina ih jos ceka kod istog operatera,,jel opeeater to testira svaki posebno pa ga tako i pusta ili zove korisnike da ga isprobaju pa im onda pusti update,ja kad nesto ne znam.onda cutim bolje nego ovako

    Ja ti kažem ovo iz prve ruke, kao neko ko je do pre dva meseca radio preko 5 godina kod jednog od naših operatera. Ti ako hoćeš, veruj, ako nećeš ne moraš

    0
  • LacaracLacarac

    @Hudinited je rekao:
    > @Lacarac je rekao:
    > Pozdrav svima,
    > ovo je moj prvi post na forumu. Pratim vaše diskusije duže veme i sad sam rešio da se priključim, kad već diskutejete, kukate, "spuštate" jedni drugima...
    >
    > Elem, ja evo nisam polagao velika očekivanja od ovog telefona ni u jednom aspektu, isključivo što je marka iz Kine.
    > Skidam kapu za sav tehnološki bum koji su napravili zadnjim godinama, al Kinez ne bi bio kinez (barem za sad) da nema neki propust.
    > Kašnjenje ažuriranja je samo jedan od nedostataka ovog telefona, a ima ih podosta, al neću o tome ovde.
    > S druge strane, ne razumem vas zašto samo "jao, pa jao, pa samo jao - nema ažuriranja". Jel ste vi neki Update junkiei pa vas trese kriza jer ga nema? Ili ste pak jako dokoni pa ne radite ništa sem što klikate setings-sistem-ažuriranje softvera, a kad se i upeca neki update onda vas euforija drži par sati/dana i onda opet Jovo nanovo.
    >
    > Šta će vam biti bez upadete-a?
    >
    > Samo hoću da kažem, ne kukajte ovde i ne prepucavajte se ako nemate šta korisno da napišete - neku korisnu informaciju ili vest koja će nam svima biti od koristi, a ne da novajlije na forumu poput mene, koji su došli po korisnu informaciju, moraju da gube vreme čitajući gluposti, a on korine inf ništa!
    >
    > Eto toliko, živi bili i "no hard fillings"

    Bio ti meni ziv i zdrav, za nekog gluposti za nekog nisu ... Uvek mozes pronaci ono sto te zanima a ovo za kinu nikako nisi u pravu 95% se sklapa u kini... Apple, Google Pixel,Nokia... (A Xiaomi koji je cistokrvni kinez dobija update nedeljno) Ako ocekivati brz update na flagship modelu znaci da si dzanki onda da ja jesam! E sad kad smo to razjasnili pitaj rode kakvu korisnu informaciju zelis a mi dzankiji cemo se potruditi da ti pomognemo.

    Apple, Google Pixel,Nokia... sklapaju da, ali tehnologija nije njihova ;-) Huawei je kineski proizvod od početka do kraja, od projektovanja do pakovanja u kutije i ima koji propust.

    Što se tiče korisnih informacija, - ovde sam očekivao diskusiju o ispravkama koje update donosi i/ili nekim problemima. I nisam ga našao, naravno jer update nije izašao. Što je zanimljivije, nisam našao nikakve diskusije ni o pređašnjem update tj. aktuelnoj verziji 153 u odnosu na onu prošlom 126, (ako se ne varam), jer posle tog update telefon se čudno ponašao u prvih nekoliko dana, kasnije vremenom se sve normalizovalo a primetio sam da autonomija baterije nešto veća...

    Btw, nisam siguran da smo u srodstvu...

    0
  • LacaracLacarac

    @dule2303 je rekao:
    E pa svasta cu da cujem da operater testira update,pa kako onda objasnjavas sto je manjina njih dobila update a vecina ih jos ceka kod istog operatera,,jel opeeater to testira svaki posebno pa ga tako i pusta ili zove korisnike da ga isprobaju pa im onda pusti update,ja kad nesto ne znam.onda cutim bolje nego ovako

    Da, svaki operater pusti prvo na mali broj telefona update 50 do 150 korisnika samo ukoliko se u narednim danima ne javljaju sa učestalim i simtomatičnim problemima - puštaju svima.
    U ovom slučaju nešto je zaškripalo... šta? jbga nznm...

    Ja sam na mts-u i još ništa

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @dule2303 Govoriš o HiSuite-u za Windows?

    Da li možeš da priložiš neki screenshot?
    0