Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Huawei Mate 20 "PRO" - nesaobrazbost nije utvrđena

nice1nice1
unete izmene mart 4 Huawei Mate 20 Pro
Otvaram ovu temu kao info za korisnike Huawei uređaja i šta mogu da očekuju ako slučajno dođe do reklamacije... Danas sam obavešten (treći put) da "nesaobraznost nije utvrđena". Kopiraću moj prvi post od pre 6 dana iz teme "bleeding colours" da ne pišem ponovo...

Moj slucaj. 09.01. uzet Mate 20 Pro u mts-u. Nakon 2 dana pocelo probijanje zelene boje po ivicama, vise sa desne strane. Najvise vidljivo na beloj pozadini. 15.01. licno odneo telefon u ovlasceni servis Mobis (Bul. Mihajla Pupina). Mislio sam ako licno odnesem u servis da ce procedura biti brza. Ispostavilo se da je to bila greska. Posle 2 dana sam obavesten da "nesaobraznost nije uocena". Preuzmem tel. i odmah ga odnesem u drugi ovlasceni servis Pro mobi (Pozeska). Tamo su me zavlacili preko 20 dana sa pricom "cekamo odgovor proizvodjaca". Komedija od servisa, ne zele da konstatuju ono sto je vidljivo. Ponasaju se kao na pijaci itd. Tokom tih mesec i po dana sam vise puta kontaktirao Huawei podrsku, slao mail-ove sa slikama itd. Uglavnom svuda je zavlacenje i niko nije ovlascen... Na kraju su mi iz mts-a rekli da donesem tel. njima da ga oni reklamiraju. To sam uradio juce. Usput mi je receno da je trebalo odmah njima da dodnesem tel. da oni odrade reklamaciju u moje ime. Pogresio sam u zelji da ubrzam proces. U medjuvremenu je i sat GT poceo da probija (ima moj post u Watch GT). Jednom recju KATASTROFA...
Nastavak - 25.02. odnet telefon u mts da oni izvrše reklamaciju "u moje ime". Ponovo servis Mobis.
04.03. javljeno porukom da nesaobraznost nije utvrđena.
Da napomenem da zelene boje po ivicama nije bilo prva dva dana. APSOLUTNO me ne zanima i neću da razmišljam da li će GLUE GATE da se proširi ili ne. Ne želim da posle par meseci ponovo imam posla sa servisima koji su u rangu tezge na buvljaku. Ako je zelena boja po ivicama normalna pojava zašto je ima više sa desne strane? Na to naravno niko nije mogao da odgovori.

Slike displeja za koji nisu prihvatili reklamaciju.
https://drive.google.com/file/d/1iO45GngRvQS3uc9Es86HDixhiA2KHZPj/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1eifvt5kby9Todac58Tb9ufbnNiK1CcvG/view?usp=drivesdk

Ovo je za Huawei servise u Srbiji a možda i za neke korisnike OK displej. Za mene nije, pogotovo ne na uređaju od preko 1000 evra. Koristio sam ranije EDGE telefon i TVRDIM da ovo nije ispravan displej. Prekosutra naravno idem da raskinem ugovor i vraćam se na PRAVI telefon. Vraćam i sat GT kojem takođe probija displej (ima moj post u Watch GT). KOMEDIJA, ne znam kako bih drugačije nazvao ovaj telefon, sat, podršku i servis.

U međuvremenu sam pogledao Mate 20 Pro na više mesta. Evo slika ispavnog displeja
https://drive.google.com/file/d/1Be1vo-5X1o9beSnEoQOg_Dh8_vxP6Cy4/view?usp=drivesdk

https://drive.google.com/file/d/1erxNWCl67eG-ATQqe71BKDnMSRBioniG/view?usp=drivesdk
0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene mart 4

    @nice1 Hvala što si podelio svoj problem na Forumu!

    Žao mi je što je sve tako ispalo i što si nezadovoljan... :'( Da li si i sat odneo na servis?

    Imače ja možda grešim ali meni ove dole slike (telefon iz radnje) i ovaj gore tvoj što si slikao deluju identično osim što je zelenkasta na ivicama, a u radnji je plavkasta, ali to je fotka i zavisi od osvetljenja i prelamanja, naravno ti najbolje znaš kako to izgleda...

    Ako budem imao još neke informacije javljam svakako...

    0
  • nice1nice1
    Druze kod zakrivljenog ekrana boja moze malo da vuce ka svetlijoj ili tamnijoj ali ne sme da probija na zeleno ako je pozadina bela. Ja tvrdim da taj displej nije isparavan i da ima GLUE GATE problem koji ce vremenom samo jos vise da se siri. Neka se javi @Conrad i napise jel zelena boja na BOE po ivicama bila pre pojavljivanja onih tamnih fleka. Vec sam napisao neko ce verovatno da tolerise to ali ja necu jer je u pitanju telefon od preko 1000 evra. Zasto na S10 ne probija zelena boja? Zasto ne probija na drugim Mate 20 Pro telefonima iz poslovnica? Zasto ne probija na starom EDGE itd.
    Sat nisam reklamirao, posle svega ne pada mi na pamet. Cekao sam da vidim sta ce biti sa telefonom. Raskidam ugovor i to je to.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @nice1 Proverio sam, jedino je ovlašćeni servis merodavan da utvrdi da li postoji kvar na telefonu.

    Na žalost ja kao admin i mi kao forum ne možemo ništa više da uradimo...

    Ugodan dan ti želim i sve najbolje!
    0
  • nice1nice1
    Kvar nije ni postojao. Samo losa izrada.
    Hvala
    0
  • nedeljkovicpedja90nedeljkovicpedja90
    unete izmene mart 4

    Watch GT, pa cak ni punjac, se ne mogu reklamirati jer su to pokloni nigde nisu navedeni niti u ugovoru niti na fiskalnom racunu.

    0
  • nikozivknikozivk

    @nice1 preko VIP sam nosio sat u servis i sve je ok bilo, a sto se tice ovih slika mislim da ima veze sa osvetljenjem u kome se nalazi ekran, vidi se na tvojim slikama da je svetlo u odsjaju drugacije, samim tim mislim da i staklo na ekranu drugacije reflektuje svetlost...

    0
  • nice1nice1
    unete izmene mart 4
    To sam brzinski slikao u servisu :s :s
    0
  • nikozivknikozivk

    a mozda je i onaj coating sto prevlace preko ekrana oleofobic ili tako nesto :neutral:
    pa je drugacije refleksija, sto je dr.iggy odgovarao u drugoj temi bas ne deluje kao zeleni ekran, ja nosim m20pro i meni su boje crvenkaste kada je pod nekim uglom gledanja po ivicama

    0
  • nice1nice1
  • dr_iggydr_iggy

    @nice1 Potpuno isto ekran izgleda kod mene. To što zelena "probija" sve više kada se ugao povećava - to je jedna od mana OLED ekrana, zove se color shifting i nije karakteristično za Huawei, već ga ima i na Samsung, Pixel, iPhone ... telefonima. I sam si video da na prvoj slici nema zelenila na levoj ivici, a na trećoj ga nema na desnoj. Znači - nije onaj Hulk s početka prodaje. Ovo nekome ne smeta, a nekom smeta. Ako ti to remeti korisnički doživljaj, najbolje je da ga prodaš i uzmeš npr. Mate 20 bez Pro (ako ne menjaš brend), pošto ti ovo sigurno neće priznati kao reklamaciju.

    1
  • nice1nice1
    Ako i ti imas isto takav displej onda pogledaj neki Mate 20 Pro u nekoj poslovnici i videces da vecinom nema zelenene boje. Zanimljivo je da je na svim izloženim Mate 20 Pro postavljen DARK EMUI. Bio sam na vise mesta i svuda je DARK.
    Ja ovo prvi put vidim na premium telefonu. Kako to neki displeji na Mate 20 Pro idu na zeleno a drugi ne? Meni ovo lici na neku jeftinu foliju sa Alija. Displej koji je ispravan treba da ide ka tamnijoj boji kako se ugao povećava a ne ka zelenoj. Ovo posebno iritira kad pustis video u landscape, naidje svetlija slika i obe ivice telefona pozelene.
    Na drugim bojama nema problema, samo na beloj pozadini.
    0
  • nice1nice1

    Da zakljucim ovu "diskusiju" koju sam otvorio, bolje napisati agoniju. Zahtev za raskid ugovora mi je odbijen, kao i naknadna dva prigovora. Ljudi se drze izvestaja svojih ovlascenih servisa, kazu kontaktiran je direktno Huawei, Huawei kaze ispravan telefon itd. Nema veze sto sam telefon prvi put odneo u servis posle manje od 7 dana. Nebitno je sve izgleda. Kad potpises ugovor mozes da se slikas sa njim isto kao sto si slikao druge ispravne telefone. Danas sam po ko zna koji put bio u poslovnici gde smo opet pisali prigovor i zahtev za razgovor sa nekim od ovlascenih lica. Usput ponovo pogledao izlozeni Mate 20 Pro, nema ni traga zelenoj boji na ivicama kao ni pod uglom na beloj pozadini itd. Ostavljen sam kao korisnik sa zimzelenom 20 Pro i neispravnim satom sa recenicom - telefon preuzmite licno ili ce vam biti poslat postom. Druge opcije nema. Posle toga se telefonom javio i direktor zaduzen za tu problematiku, nista nismo resili. Korektan i prijatan tip ali preko onih izvestaja iz servisa on ne moze ili ne zeli, nebitno. Nikad vise bilo sta od brenda Huawei necu uzeti.

    0
  • nice1nice1

    Ako neko ima neki predlog sta dalje da radim, kome da se obratim u vezi mojih prava kao korisnika itd. moze i u inbox da mi posalje. Telefon je od potpisivanja ugovora bio kod mene samo prvih 6 dana. Hvala

    0