Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Osiguranje displeja

Da li treba negde da se registruje ono tromesecno osiguranje stakla? Hvala

0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Ranije je bilo preko HiCare aplikacije u telefonu. Proveriću pa javljam.

    0
  • dule2303dule2303

    Ok,hvala

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Poslednja informacija, za Srbiju se ne registruje.

    Samo korisnici koji su radili pre-order su imali pravo na to. :smile:

    Ugodan dan i sve najbolje ti želi
    Marko i tim Huawei Foruma

    0
  • dule2303dule2303

    Uradio sam pre order na mts-u dobio sam i sat,jel to znaci da je osiguran i displej

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Trebalo bi da jeste. :) Iskreno se nadam da nećeš morati da proveravaš. ;)

    1
  • bagzibagzi
    unete izmene april 2

    Kontaktirao sam zvaničnu podršku Huawei na broj 0800 088880 i rečeno mi je da je došlo do greške i da osiguranje display-a za Srbiju ipak nije moguće, da ne postoji i da informacije sa njihovog foruma nisu tačne, te da oni jedini mogu da daju zvanične informacije.

    Kontaktirao sam Telenor više puta oko istog pitanja, jer sam napravio predrezervaciju na samom početku, kupio telefon i dobio sat, ali oni nemaju nikakve informacije o načinu aktivacije tromesečne garancije na ekran uredjaja,
    osim što tvrde da se dobija garancija na P30 Pro za sve predrezervacije i telefone kupljene do 28. Marta u ponoć, što je u mom slučaju ispunjeno (čak su naveli da osiguranje važi i za prednje i zadnje staklo)

    Molim Vas za hitan odgovor meni, kao kupcu, oko ovog slučaja.
    Veoma sam nezadovoljan i razočaran u ovom trenutku, plus gubim svoje vreme u prepiskama sa Telenorom, korisničkom podrškom Huawei i ovde, a odgovori sve 3 strane su različiti.
    Uredjaj je jedan od najboljih na tržištu pametnih telefona, pa očekujem kao vaš dugogodišnji korisnik istu takvu podršku i brzo, ozbiljno i odgovorno rešavanje cele situacije.

    Unapred hvala,
    Pozdrav,
    Branislav

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @bagzi Gde i kada je urađen preorder?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Evo malo da pojasnim. :smile: Za Srbiju proces aktivacije je automatski. Važi samo za korisnike koji su radili pre-order za P30 Pro i to pre predstavljanja telefona. Dakle od 11.03. do 26.03.2019. i uspešno naručili od 26.og marta do 7.og aprila 2019. godine.

    1
  • bagzibagzi

    @Huawei Forum
    U Telenoru je uradjen izmedju 11.03. i 15.03., a telefon naručen 26.03.

    0
  • dule2303dule2303

    Danas sam bio u huawei radnji u uscu i oni me uputise u mts jer sam preko njih uradio preorderp, Niko nista ne zna,ni jedni ni drugi, telefin sam dibio prosli petak tj29-og zajedno sa satom i Vi bi ste trebali da imate odgivor kako i da ki uopste treba da se registrujemo za osiguranje, bez obzira gde je telefon jupljen jer je u svakom slucaju legalno uzet u preorderu,Molim Vas za idgovor da znamo sta se desava jer je svima receni da ima 3 meseca garancije a sad niko nista ne zna

    0
  • dule2303dule2303

    Inace ja sam se u mtsu prijavio cim su objavili da ide preorder ali su me zvali tek 25-og da provere koji model hocu

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @dule2303 Da li si uopšte pročitao šta sam napisao? :smile: Ako kažem da je proces aktivacije na dotičnu garanciju automatski ne razumem čemu tvog odgovor da ti niko nije ništa rekao i da ne znaš šta se dešava....

    Samo vidi da li ti telefon u preorder-u"potpada" pod period koji sam naveo gore tj. da li je naručen pre predstavljanja (premijere) telefona....

    0
  • valdyvaldy
    unete izmene maj 13

    Kapiram da su ljudi koji su radili preorder,dobili sve privilegije,sat,ovu dodatnu garanciju...da li je moguće da telefon koji košta 1000e,nema foliju i gumenu masku u pakovanju?

    Mogli ste da delite barem to za džabe,za nas koji nismo uradili preorder ili da imamo barem neki popust prilikom kupovine tih obaveznih dodadataka,a ne da nas derete sa 4000 za staklo i 3000 za običnu gumenu masku.

    Skoro svi kinezi,a koliko se sećam i Huawe (uzeo sam ocu pre dve godine neki telefon od 300e)i,delili su i dele i dalje gumenu masku i foliju u pakovanju,tako da ne razumem politiku da ti dam 1000e,a da za uzvrat ne dobijem foliju i masku od 10e.

    0
  • dule2303dule2303

    Ajde sad malo da branim huawei,mogao je da stavi ali ni drugi ne stavljaju masku pa sto bi i oni. Asto se tice original maski jeftiniji su od drugih proizvodjaca a po meni imaju kvalitetne maske. A gde je staklo 4000? U njihovoj radnji?

    0
  • valdyvaldy

    1+ ставља, они стављају код јефтинијих телефона... Мислим да и Ћаоми ставља.

    Што се тиче заштитног стакла, да цене су у њиховој радњи. Обишао сам пар других и нико нема никакву заштиту за овај телефон.

    Наручио сам преко нета, ал то док стигне... Хоћу што пре да ставим неку заштиту.

    0
  • dule2303dule2303
    unete izmene maj 13

    Kod nas nikad nije stizalo sa zastitom ,sto se stakla tice imas na kp kosta 1300din uv staklo koje je savrseno,jacstavio cim sam dobio,sve radi ok

    0
  • valdyvaldy

    Да, код нас сам узео телефон и стигао је са обе заштите.

    Ако можеш шибни ми негде линк за то стакло.

    0
  • elvirelvir

    Ja sam bio sinoć u Vip-u i imaju staklo koje košta 1.000 dinara, a nameštanje je dž.

    Huawei Mate 20 Pro

    1
  • valdyvaldy

    Gde u Vipu?

    Naručio,danas stigla i bacio sam je u kantu u roku od 3 minuta,jer je nemoguće da zapeliš,a da ti se nešto ne podvuče,iako brišeš,pickaš...zato je najbolje kad proizvođač sam to stavi i zdravo.

    0
  • dule2303dule2303

    Staklo mora da bude full glue da nista ne bi ulazilo ispod,po mogucnosti da bude uv glue,kazem tinod prvig dana koristim bez ikakvih problema

    0
  • andjicsrdjanandjicsrdjan

    Što se tiče zaštitnog stakla za Huawei P30 Pro,ima u bilo kojoj Vipovoj poslovnici (veće su šanse po TC-ovima). Cena je 1000 RSD, a nameštaju ga zaposleni u poslovnici. Staklo je tzv. 5D, i treba se veoma pažljivo postavljati, jer je "full glue" od ivice do ivice. Postoji i deteljno uputstvo na YT. :smile:

    0
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.