Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Besplatna zamena ekrana na P30 Pro

CimiiCimii
unete izmene juni 12 Huawei P30 Pro

Pozdrav svima,

kupio sam nov P30 Pro u Telekomu pre 10ak dana,sinoc mi ispadne iz dzepa sa visine 15cm i ekran mi naprsne u levom cosku.Da ne pricam koliko sam besan,posto mi nikad nije ispao telefon ni jedan...
Sad citam da Huawei daje u prvih mesec dana kupovine besplatnu zamenu ekrana,da li je to istina?Posalo sam mail i Huawei Global cekam da mi odgovore,ali me cisto zanima da li neko zna da li to pravo mogu da ostvarim i kod nas?
Hvala Vam unapred.

0

Komentari

  • dr_iggydr_iggy
    unete izmene juni 1

    Zdravo @Cimii ,

    Otvori HiCare aplikaciju, uloguj se pomoću svog Huawei ID, pa klikni na "Ja" u meniju. U tom prozoru bi trebalo da vidiš opcije "Prednosti uređaja" i "Dodatne prednosti". Da li se u nekoj od njih pominje dodatna garancija na oštećenje ekrana? Ranije je na forumu bilo reči o ovome, informacija od @Huawei Forum je bila da je ta pogodnost bila omogućena samo za uređaje koji su naručeni u pre-orderu.

    0
  • CimiiCimii

    Meni izlazi da imam standardnu garanciju.Evo sad su mi na XDA poslali da u Libanu imaju tu vrstu arancije ali mi ovde nemamo.Znaci ako treba slacu mailove celom Huawei do direktora (ako nadjem mail) dok ovo ne resim.Jeste moja krvica,ali ako sam dao za telefon u vrednosti jednog bubrega ,a korisnici u Libanu i Filipinima to imaju i dalje aktivno ne vidim sto mi nemamo.

    0
  • dr_iggydr_iggy

    Stvarno loša sreća, uvek se presečem kada se ovako nešto desi :( Huawei ima različite ponude, bonuse, akcije... za različita tržišta. Ja sam imao ovu dodatnu garanciju na P10, ali je nemam na Mate seriji, što opet nije logično, ali tako je. Nisam siguran da ćeš uspeti, ali, pokušaj. Bilo bi dobro da izvučeš makar neki popust, u Hrvatskoj npr. daju popust od 20% za popravke van garancije svakog poslednjeg vikenda u mesecu, ali takve akcije nema u Srbiji.

    0
  • CimiiCimii

    Evo ja sastavio mail,gde kazem da smo mi kupci u Srbiji diskriminisani u odnosu na ljude iz Libije i Filipina za iste pare koje damo kompaniji..Stavio sam preko 30 mail adresa Huawei po celom svetu,sve vodece novinske kompanije i novine u kini,google,Sanmsung,Ministarstva iz Kine,Komunisticke partije.....I tako :).Pa da vidimo.
    Prosto ja za kilo para koje dam hocu da dobijem isto kao korisnik u drugom delu sveta za isto kilo para.Kad kupujem proizvod i usluga koju dobijam ili ne dobijam ulazi u tu cenu.

    1
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.