Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Huawei health ne sinhronizuje sa HuaweiID

alexandar92erichalexandar92erich
unete izmene juni 8 Huawei Mate 20 Lite

Pozdrav društvo, nakon reinstalacije Health app, nemam sinhronizaciju sa HuaweiID, a ni nigde u app nisam našao način da sam povežem health sa nalogom i vratim prethodne podatke...
Ikonica profila prethodno je bila u gornjem levom uglu, kako bi i trebalo dok je sada nema.

Tagovano:
0

Komentari

  • dr_iggydr_iggy

    @alexandar92erich Zdravo, pokušaj da uradiš sledeće:

    Uninstall Health App.
    Download the latest Health App from Google Play, but not open it.
    Enable the Airplane mode on your phone and do not connect with WLAN.
    Open the Health App, choose Serbia from the region list.
    Recovery the network, to see if there is an account icon on ME page.

    Ako nije baš kao što je opisano, trebalo bi da je slično i da se ubuduće podaci sinhronizuju. Javi da li su uspeo

    1
  • alexandar92erichalexandar92erich

    @dr_iggy Hvala na brzom odgovoru, sad cu da pokušam pa javljam. :)

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich

    @dr_iggy To je to, super, rešeno, hvala.
    Primetio sam da nakon reinstalacije region je automatski United Kingdom, dok je sada sve okej. Pozdrav.

    0
  • dr_iggydr_iggy

    Drago mi je da si rešio :)

    0