Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Predstavite se :-)

Huawei ForumHuawei Forum
unete izmene juni 12 Ostalo

Radi međusobnog poštovanja i bolje komunikacije napravio sam ovaj "off-topic" post, nadam se da mi dragi članovi Foruma ne zameraju :smile: Zapravo ko želi neka se predstavi, a ko i dalje želi anonimnost nije problem.

Napišite nešto osnovno o sebi, možete ukratko ime, godište, zanimanje i naravno koji telefon koristite i zbog kog razloga ste ovde?

Evo počeću od mene
Zovem se Marko kao što već znate svi (prezivam se Veljković), 80-to sam godište, po profesiji sam mašinski inženjer, obožavam IT i nove mobilne tehnologije, gotovo ceo život se bavim njima :smile:

Eh da telefon koji koristim privatno je Mate 10 Pro (kupio sam ga tri meseca pre nego što sam počeo da radim ovde), mada su mi skoro svi aktuelno Huawei modeli u proteklih godinu dana koji su izašli, prošli kroz ruke. :smile:

Trenutno bi bilo lepo da krenemo od najaktivnijih članova @dr_iggy @dzeki @Hudinited @kutijagreha @elvir @valdy šta mislite? :wink:

4
«1

Komentari

• stexi95stexi95
    unete izmene juni 12

Vrlo radi.. Stefan, 95-to godiste, kuvar sa ljubavlju prema telefonima, kompjuterima i pametnim uredjajima.. P20 😀 usput sam vlasnik @bw_beautifulworld instagrama, pa ako imate lepe slika sa putovanja tu sam da ih postavim 😃

2
  • valdyvaldy
    unete izmene juni 12

Možda bi bilo dobro da napravimo neku formu,koju će novi korisnici da prekopiraju i popune :) Tipa:

Ime: Dejan
    Nadimak: vezan za prezime
    Godište: 85to
    Grad: Beograd
    Profesija: od inženjera organizacionih nauka,preko web designera,do UX/Ui Designera
    Interesovanja:extreme sportovi,putovanja,gedžeti,dizajn svih vrsta
    Telefon: P30 pro

2
  • dr_iggydr_iggy
    unete izmene juni 12