Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Zuta mrlja - P20 lite

Pozdrav

Meni se posle 5 meseci pojavila zuta mrlja na ekranu. Vidim po komentarima da je to slabost ove serije telefona. Proizvođač mi je odborio novi telefon, isti model. U radnji u kojoj sam kupio i reklamirao telefon, dat mi je novi telefon sa novom garancijom, novim otkucanim računom i vraćena mi je razlika u ceni između dve kupovine.

Posle pet meseci, na tom novom telefonu, ista priča. Žuta mrlja na istom mestu. Reklamirao sam, i kao i prethodni put, proizvođač mi je odobrio novi telefon. Međutim, kada sam došao da preuzmem telefon, očekujući isti razvoj događaja kao prethodni put, sačekala me je informacija da je proizvođač poslao novi telefon u starom pakovanju i da nemam pravo ni na novi ugovor, ni na povraćaj novca u razlici cene.

Interesuje me kako se moglo po istoj stvari rešavati na dva, skoro, različita načinam, i kako je moguće da se NOVI telefon posalje u STAROM pakovanju?

Unapred hvala!

0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene juni 19

    @Nole74 Pozdrav i dobro došao na Huawei Forum! :smile:

    Tvoja tema ide u odgovarajući podforum - a to je za P20 Lite. :smile:

    Pre svega traži od prodavca pismeno objašnjenje i ako možeš isto da uslikaš i pošalješ nam.

    Garancija koju dobiješ je vezana za telefon i njegov serijski broj. Ona važi od momenta kada si preuzeo nov telefon u radnji i prodavac je dužan da ti je obezbedi.

    Ugovor je vezan za tvoj broj telefona.

    Dakle trebalo bi da dobiješ novu garanciju na nov telefon, a ugovor je već stvar koja zavisi od operatera do operatera. Pretpostavljam da si telefon otplaćivao na ugovor?

    1
  • Nole74Nole74

    Hvala na odgovoru i savetu. Nisam otplaćivao na ugovor, kupio sam u Tehnomaniji. U vezi toga, ima jos jedna nedoumica.

    Dana 13. 06 sam dobio poruku od Nepo sistema - reklamacije na mejl da mi je uređaj stigao u radnju. U poruci, u donjem delu, piše status: Čeka se korisnik da preuzme reklamaciju iz MPO.

    U subotu sam svratio do radnje da preuzem telefon, očekujući novi telefon u novom pakovanju, kada su mi rekli da je proizvođač poslao novi telefon u starom pakovanju i da nemam pravo na novi fiskalni račun, niti na povraćaj novca u razlici cene u trenutku kupovine i sada kada je reklamacija uvažena.

    U nedelju 16.06. sam pisao mejl Nepo sistemu - reklamacije u vezi problema koji je nastao sa pitanjem kao u prethodnoj poruci. Mejl je stigao dan kasnije, 17.06. sa konstatacijom da su moj mejl prosledili kolegama koji su zaduženi za moju reklamaciju i da očekujem ubrzo obaveštenje kao i odgovore od strane kolega. U donjem delu u Statusu piše: Komunikacija sa korisnikom KP.

    Istog dana po podne stiže mejl u kome se zahvaljuju na poverenju i mole me da popunim upitnik u vezi kvaliteta njihovih usluga, a odgovora nema. Ono što posebno "bode" oči jeste da u Statusu piše: Preuzet iz MPO.

    Sada se pitam ko je preuzeo moj telefon? Pretpostavljam da su radnici u Tehnomaniji zadržali novi telefon u novom pakovanju, a pokušavaju da meni daju "novi" telefon u starom pakovanju!!!

    0