Koristimo cookies zbog unapređenja korisničkog iskustva i funkcionalnosti sajta. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa upotrebom kolačića. Saznajte više.

Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Najčešća pitanja i odgovori o Huawei eRecovery modu

Možda imate neke nedoumice o eRecovery ili se osećate isfrustrirano što niste uspeli da uradite “recovery” sistema prvi put. Pa, život nije uvek lak, i šta “nas ne ubije, ojača nas”. :smile: Sumirao sam najčešćih nekoliko pitanja i odgovora na njih koristeći eRecovery, u nadi da će vam pomoći da rešite problem u vezi ovoga što pre.

1. Kako ući u eRecovery opcije?

Postoji tri načina da ovo uradite:
Metoda 1: Sistemski software detektuje grešku u startovanju i vaš uređaj automatski ulazi u eRecovery mod;
Metoda 2: Sistemski software automatski detektuje grešku (npr. Uređaj vam koristi third-party system posle flešovanja ROM-a), ali uređaj može da se pokrene i pokazuje poruku na UI-ju (“User Interface”). Možete da držite Volume UP taster više od 3 s da bi ušli u eRecovery mod.

Metoda 3: Možete inicirati process ulaska u eRecovery mod, držeći Volume UP taster više od 5 sekundi dok je uređaj priključen na punjač

2. Za koje probleme se eRecovery najčešće upotrebljava?

Generalno, možete koristiti eRecovery da rešite sledeće probleme uzrokovane software-skim greškama:
Kada vaš uređaj neće da se uključi, onda kada morate da uradite povraćaj sistemskog software-a posle neuspešog flešovanja ROM-a ili samo želite da se vratite od third-party sistema na originalni Huawei software posle uspešnog flešovanja.

3. Za koje uređaje je dostupan eRecovery?

Za sada na Huawei P20, Huawei P20 Pro, Huawei P20 Lite i Porsche Design Huawei Mate RS

4. Zašto samo nekoliko modela podržava eRecovery mod?

Sada je eRecovery trenutno u probnoj fazi. eRecovery će podržavati više modela posle zvaničnog puštanja na tržište.

5. Ako korisnik slučajno uđe u eRecovery mod, kako izaći iz njega?

Tapnite na “Reboot” ili na “Shutdown” opciju na ekranu kako bi ste izašli iz eRecovery moda.

6. Da li su slike, fajlovi i druge informacije sačuvane na uređaju posle korišćenja eRecovery-ija?

Slike, fajlovi i druge informacije na uređaju mogu viti sačuvane posle recovery-ija sistema ako zadovoljavaju sledeće kriterijume:
a) Particija sa podacima je podešena (“mount”-ovana) na “read-only” (samo čitanje, nema upisa). Ako je potrebno brisanje podataka (“mount”-ovanje nije dobro urađeno), na ekranu će se ispisati upozorenje o brisanju
b) Vaš uređaj je zaključan.
c) Vaš uređaj ima dovoljno mesta na internoj ili eksternoj memoriji. Ako nema dovoljno mesta, uređaj će ispisati poruku koja će vam reći da morate da oslobodite internu memoriju ili da ubacite eksternu memorijsku karticu (microSD).

7. Šta da radim ako imam nedovoljno prostora na memoriji telefona?

1 slučaj: Vaš uređaj pokazuje poruku da interna memorija nema dovoljno mesta za system recovery.
Ovaj problem možete rešiti na dva načina:
(1) Ubacite eksternu karticu koja ima dovoljno prostora za recovery sistema.
(2) Odaberete opciju Clear inner sdcard > Clear all > Next step. Vaš uređaj će automatski izbrisati fajlove kako bi oslobodio prostora koliko mu treba. (OPREZ: Ova opcija će formatirati internu memoriju vašeg uređaja. Nije preporučljivo ukoliko imate neke bitne podatke na telefonu za koje niste sigurni da ste ih sačuvali negde drugde, zato ovu opciju samo upotrebljavate iz krajnje nužde)

2 slučaj: Vaš uređaj koristi eksternu memoriju i pokazuje poruku da na kartici nemate dovoljno mesta.
Ovaj problem isto rešavate na jedan od dva načina:
(1) Korstite eksternu karticu koja ima dovoljno prostora za recovery sistema.
(2) Odaberite Clear external sdcard > Clear all > Next step. (OPREZ: Ova opcija će formatirati vašu eksternu morijsku karticu, zato budite oprezni ukoliko niste sačuvali vama bitne podatke sa nje)

8. Šta da radim ako ne radi Wi-Fi konekcija?

1 slučaj: Prilikom uključivanja Wi-Fi prijavi grešku.
Možete se vratiti na početni ekran i resetovati vaš uređaj. Ako pokretanje Wi-Fi-ija i dalje ne radi, možda je sam Wi-Fi senzor u kvaru. Javite se ovlašćenom servisu kako bi rešili problem.

2 slučaj: Ne može se naći Wi-Fi signal prilikom skeniranja.
Prvo, proverite vaš lokalni ruter da vidite da li je uključen, da nije došlo do nekog kvara (kratak spoj, izvučeni kabl…) Takođe proverite da li imate šifru na svom WiFi hotspot-u i ako imate isključite je trenutno (ostavite WiFi mrežu “otvorenu”), jer za sada eRecovery ne podržava režim autorizovanja sa šifrom. Drugim rečima morate da proverite da li imate bilo koji otvoreni WiFi pristupni hotspot u blizini. NAPOMENA: Ne zaboravite kasnije da opet vratite šifru na svoj lokalni WiFi!

9. Šta ako je baterija pri kraju tokom recovery-ija?

Napunite vaš uređaj odmah na barem 15%. Nakon toga vaš uređaj će automatski kompletirati recovery. NAPOMENA: Najbolje da pre i tokom korišćenja eRecovery-ija držite vaš uređaj povezan na punjač.

10. Šta da radim ako mi je brzina download-a mala?

Moguće da vam je brzina Internet-a mala. Možete da primenite jednu od sledećih stvari, koje neće resetovati download:
(1) Promenite na drugi dostupan Wi-Fi hotspot.
(2) Resetujte Wi-Fi hotspot (ruter).
(3) Odmorite i ostavite da “vreme odradi posao”
:wink:

11. Šta da radim ako download ne uspe? Da li moram da skidan ceo paket od početka opet?

Proverite da li Wi-Fi radi tako što ćete se povezati na drugom uređaju (laptop, tablet ili telefon) i otvoriti neku Web stranicu. Ako Web stranica može da se otvori i Wi-Fi radi, povežite se na mrežu opet (odabirom opcije Change) i ponovo pokrenite skidanje paketa. Ako se download opet prekine, odaberite Cancel i Download latest version and recovery da biste opet pokrenuli skidanje paketa.
Naša sistemska podrška dozvoljava nastavak prenosa podataka, što vam omogućava da od mesta poslednjeg prekida skidanja nastavite download.

12. Šta da radim ako verifikacija ne radi?

Greška može biti uzrokovana zbog nekog kvara na mreži ili drugih razloga. Pokušajte da pokrenete download opet. Ako verifikacija opet ne radi, javite se ovlašćenom servisu kako bi otklonili kvar.

Nadam se da će vam tekst biti od pomoći i razjasniti sada mnoge stvari u vezi eRecovery-ija...

Ukoliko imate neka dodatna pitanja ili predloge - tu smo! :smile:

Ugodan dan želi vam
Marko i tim Huawei Foruma! :smile:

Ugodan dan želi ti
Marko i tim Huawei Foruma

0
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.