Koristimo cookies zbog unapređenja korisničkog iskustva i funkcionalnosti sajta. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa upotrebom kolačića. Saznajte više.

Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Kako uključiti „zamrznuti“ uređaj?

Kada ste već kliknuli na ovaj naslov, pretpostavljam da ste u nevolji - vaš pametni telefon se ne može više uključiti? Ovo može nastati usled neispravnog ažuriranja sistema ili instalacije nelicenciranog operativnog sistema. Međutim, šta god bio uzrok sigurno želite svom telefonu vratiti funkcionalni Huawei operativni sistem.

Nema mesta panici. Huawei Vam pruža eRecovery mod koji se odlikuje po mogućnosti oporavka softverskog sistema lako i uspešno. Ako se vaš telefon „smrznuo“ usled softverskog problema, pokušajte s eRecovery.
Važno je znati, ako vaš uređaj funkcioniše, nikako vam ne preporučujemo korištenje eRecovery-ija za ažuriranje sistema. Takođe, trenutno eRecovery je dostupan samo za neke regije i modele, a nakon nekog vremena biće dostupan za ostale regije i veći broj uređaja.

Obratite pažnju na sledeće tačke pre oporavka sistema:

  1. Ako možete ući u glavni sistem, molimo vas da napravite sigurnosnu kopiju svojih podataka (Backup). Svi vaši lični podaci biće izbrisani nakon obnavljanja vašeg sistema ako niste zadovoljili sledeće uslove kada ste ušli u eRecovery mod.
    (1) Particija sa podacima treba biti postavljena za čitanje i pisanje. Ako postavljanje particije ne uspe i potrebno je brisanje podataka, prikazaće vam se pitanje za to.
    (2) Vaš je uređaj zaključan.
    (3) Uređaj ima dovoljno prostora na unutrašjoj ili spoljnjoj memoriji. Ako prostora nema dovoljno, vaš uređaj prikazuje poruku koja naznačuje da morate isprazniti internu karticu ili umetnuti spoljnu (eksternu) karticu.

  2. Proverite je li Wi-Fi hotspot dostupan (eRecovery podržava neke načine provere autentičnosti, kao što su WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP i otvorene mreže).

  3. Držite uređaj na napajanju (osim punjača, može poslužiti i kompjuter).

Sada se vratimo na popravljanje:

  1. Postoje tri načina za pokretanje eRecoverya:

    Metoda 1: Softverski sistem otkriva neuspeh pokretanja, a vaš uređaj automatski ulazi u eRecovery mod;

    Metoda 2: Softverski sistem automatski otkriva grešku (na primer, nakon instalacije custom ROM-a na vaš uređaj), ali uređaj se može pokrenuti i prikazuje poruku na korisničkom interfejsu. Možete pritisnuti i držati taster za povećanje jačine zvuka duže od 3 sekunde za ulazak u eRecovery mod;

Metoda 3: Možete inicirati postupak pokretanja eRecovery moda (pritiskom i držanjem dugmeta za pojačanje zvuka više od 5 sekundi dok je uređaj spojen na napajanje).

  1. Pritisnite na Download latest version and recovery na korisničkom interfejsu da biste potvrdili preuzimanje.

  1. Pritisnite Download and recovery, pričekajte pokretanje Wi-Fi sistema i skeniranje dostupnih mreža.

  1. Odaberite dostupnu Wi-Fi pristupnu tačku i unesite lozinku za povezivanje.

  1. Nakon što vaš uređaj bude uspješno povezan s Wi-Fi mrežom, softverski sistem automatski dobija i preuzima paket nadogradnje. Ne morate ništa učiniti u ovoj fazi. Paket ima veliku veličinu i može potrajati neko vreme.

  1. Nakon završetka preuzimanja, uređaj automatski instalira paket nadogradnje.

  1. Nakon uspešne nadogradnje uređaj automatski odbrojava i pokreće telefon. Voila! Vaš uređaj sada funkcioniše.

Nakon čitanja ovog članka, možete vratiti uređaj bez obzira na to šta se dogodilo pre. Ako mislite da je eRecovery moćan, ne ustručavajte se podeliti ove informacije sa prijateljima.

Ukoliko imate neka dodatna pitanja ili predloge - tu smo! :smile:

Ugodan dan želi vam
Marko i tim Huawei Foruma! :smile:

Ugodan dan želi ti
Marko i tim Huawei Foruma

0
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.