Koristimo cookies zbog unapređenja korisničkog iskustva i funkcionalnosti sajta. Nastavkom pregleda naše web stranice slažete se sa upotrebom kolačića. Saznajte više.

Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Bleeding colours na ivicama.

Nedavno je objavljeno da je Huawei priznao da postoje greske sa ekranom mate 20 pro telefona, medjutim za sve koji su narucili telefon nema potrebe za otkazivanjem. Rec je o malom broju uredjaja a servis ili provajder ce vam zameniti uredjaj ili ekran. Ovaj post sluzi kao informacija svim korisnicima koji se sa ovim susretnu da ne nastavljaju da koriste telefon sa manom. Hvala Huawei u na priznanju i pruzanju tehnicke podrske!
1
«1

Komentari

  • lukaluka
    Ja primećujem bleeding na levoj strani, ali mnogo manje nego što je po internetima na slikama..
    Još se razmišljam da li da vratim telefon skroz ili samo da zamenim.
    Da li još neko ima ovaj problem?
    0
  • HudinitedHudinited

    @luka Zameni jer mu ravnog nema, posebno ne u odnosu cena-kvalitet... Ja sam korisnik a ne administrator foruma ali sam otvorio temu bas jer verujem da mnogo ljudi ne zna da moze da zameni uredjaj sa defektom... Zvanicna izjava kompanije Huawei je da svi Mate 20 pro telefoni sa ovom manom mogu biti zamenjeni.

    1
  • G43GG43G

    И ја сам исто погођен овим проблемом. На почетку није било толико видљиво, али је се стање погоршава из дана у дан. Телефон је купљен у уторак, преко ВИП-а. Значи могу да одем и да захтевам нови уређај? Једини проблем је што ће опет бити игра на срећу, јер колико читам, шансе су пола пола да добијем поново ЛГ дисплеј (који има проблем) или БОЕ.

    0
  • HudinitedHudinited
    @G43G igra je na srecu svakako ali ti cak i po nasem zakonu ne vezano za Huawei, vec zakon o pravima potrosaca, imas pravo na zamenu uredjaja ciji problem utice na rad telefona, sto ekran svakako jeste... U svakom slucaju bolje i to nego note 9 ili XS u svakom pogledu ...
    0
  • nino77nsnino77ns

    ja takodje ima taj problem ,malo mi nije jasno da ne testiraju telefone koje prodaju slicno kao kad aje samsung exsploditrao,,sada huawei prodaje telefon od 1000e sa takvom manom u ekranu,Ja imam i s9plus koji je takodje amoled pa takvih gresaka nema .Jos jedna velika mana ,da prednja kamera nema autofokus ...slike su katastrofa nasparam drugih telefona ,dzaba procesor i sve kad zajebu stvari koje se vide golim okom






    1
  • nino77nsnino77ns
    unete izmene novembar 11

    sta ako dobijemo opet isto? to verovatno nije problem samo u par telefona verovatno je cela serija takva ...tolika reklama mislio sam da ce to biti zaista nesto,vec sam razocaran, samsung sam koristio od s5 telefona do s9plus nikad aslicne probelme nisam imao ,a za te pare sam mogoa da kupim i iphon barem ima autofokus na prednjoj kameri i slike su daleko bolje od ovga dati 1000e za ovako nesto je sramota

    0
  • HudinitedHudinited

    @nino77ns Slazem se sa prvim delom... sa drugim?hmm sve mi se cini da je huawei to vec ispravio sa drugom turom u proizvodnji a ako opet dobijes to isto, zameni telefon jos jednom... na popravku (zamenu ekrana ) ne pristajte jer gubite sertifikat vodootpornosti sto utice na funkcionalnost telefona (zakon je zakon)... S8 je imao slicnih problema pa je reseno, pixel 2 XL takodje u drugoj proizvodnoj liniji, znaci nije retkost ali zamene nisu nesto sto zelite od flagship telefona... Ta distorzija se javlja zbog lepka i jednostavno je ne popravljiva na Mate 20 pro, dok je kod pixela isti slucaj zbog neadekvatnog stakla losijeg kvalieta koji daje blue tint... Ne zaboravimo da svaki telefon i proizvodjac ima manu... Samsung vec godinama ima problema sa kapacitetom baterije za cenovni segment a nisu retki ni lagovi ni problemi sa ekranima... LG nikako da se resi bootloop-a, Apple svakim novim iphoneom ima pun kofer problema i bagova (sto se ispegla vremenom) ali i usporavanje telefona sa starenjem baterije i ogranicenosti korisnika... Sony ima ozbiljnih dizajnerskih problema kao i ne adekvatne kamere za cenovni rang... Ni jedan flagship nije bez mana, ja shvatam da je ova mozda i najgora. Naime nisam imao prilike da vidim uzivo taj problem... da li se vidi samo pod uglom ili u svakom scenariju?

    1
  • nino77nsnino77ns

    pa evo ja sam objavio ove slike uz poruku ,mislim da se vide to je moj telefon,ne znam ima i p10 plus koji je odlican telefon, uglavnom sam koristio samsung ni sa jednim nisam imao problema, i sada sam se prebacio na huawei ,,,medjutim i mene je pogodilo to sto se tice ekrana, evo slika





    0
  • nino77nsnino77ns

    najvise se vidi kada rade kamere ,kad je pozadinsko svetlo za poruke zatamnjeno, to je svakim danom sve vidljivije

    0
  • HudinitedHudinited

    @nino77ns Da video sam slike nego pitam jer su nekad takvi defekti vidljiviji na kameri...U svakom slucaju moj predlog kao korisnika ne kao nekog ko promovise brend , uzmi zamenu, ako se ponovi problem jednostavno ili probaj jos jednom ili uzmi telefon drugog proizvodjaca ili drugi model... Zaista je zalosno jer se telefon bukvalno istice od svih ostalih ali sta je tu je i bas zbog toga vredi probati sa zamenom... taj telefon kosta necije 3 plate i vredi toliko posebno sa poklonima ali pod uslovom da je ispravan... ovo je ozbiljan propust kompanije...

    0
  • nino77nsnino77ns
    To je najviše i vidljivo na kameri... Kamere instagrama. Mesindzrra. Kod glavne kamere... Pogotovu kad je mrak tada se najbolje vidi to isijavanje sto sam pokazao na slikama. Pokusa u da tražim novi posto znam pravila potrosaca. Tako da nema tu sta da se nagadjam za servis
    0
  • HudinitedHudinited

    @nino77ns Javi ovde kako je proslo da znaju i ostali i srecno!

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene novembar 11

    @nino77ns Već sam ti napisao u privatnoj poruci - žao mi je što imaš takav problem, ali je rešiv. Rekao sam ti ovde šta da uradiš: https://huaweiforum.rs/discussion/comment/787#Comment_787
    I opet ti kažem - ukoliko bude problema javi se.

    Molim te nemoj više pisati po forumu istu stvar u više tema koje nemaju veze sa tvojim problemom. Hvala na razumevanju.

    0
  • lukaluka
    Društvo, situacija je ovakva:
    Iz Huawei tehničke podrške sam dobio info da oni to prezentuju kao normalno funkcionisanje uređaja, dakle nikakva instant zamena ne dolazi u obzir.
    Treba ići kod prodavca ili u ovlašćeni servis, pa tek ako oni odobre može da se dobije nov uredjaj. Ovo sve traje minimum nekoliko dana i po meni predstavlja maltretiranje nas (ne)cenjenih potrošača.
    Ko može, u roku od 14 dana može da odustane i traži novce nazad, a za potencijalne kupce, ako vam je baš stalo do ovog modela, dobro pogledajte na prodajnom mestu šta kupujete!
    Lično, Huawei sigurno više nikada neću pazariti.
    1
  • G43GG43G

    @luka Чист безобразлук! Ако је то нормална функционалност уређаја, зашто онда није присутно на свим уређајима? Толико им је стало до купаца... Ја сам свој телефон однео у суботу у ВИП Центар, тамо где сам га и платио (изричито сам тражио замену за нов уређај, с' обзиром да је купљен пре недељу дана), они су га послали у сервис, па ако они одобре, баш та прича као што си и рекао. У Финској замењују телефон без икаквих говора, у УК исто мислим да је такав случај. Штета за овако добар телефон. Изгубиће доста купаца и већ постојећих корисника јер се измотавају. Ако ми одобре замену, а замена поново има ЛГ дисплеј, довиђења Хуавеи.

    1
  • lukaluka
    @G43G meni je ovo drugi Huawei flagship, koristio sam P9 od kada je izašao i bio zadovoljan do pre 6 meseci kada je počeo da se resetuje ako pokrenem kameru a baterija je ispod 50-60%, ali kao aj' skoro dve godine star telefon...
    Ovde sam imao sreće što ovaj je ovaj problem sa ekranom kod mene maltene zanemarljiv (samo leva ivica ekrana možda 5mm debljine i ne celom dužinom), pa se iskreno plašim da bi mi zamena vrv bila još gora..
    Nadam se da će Huawei globalno da skonta da je u pitanju ozbiljan problem i pokrene neki program zamene gde neće biti lutrija šta dobijaš.
    Srećno tebi sa VIP-om, ali se plašim da ti neće ni odobriti zamenu, onda samo traži da odustaneš ako si u roku od 14 dana.
    0
  • KelermanKelerman
    Ne mogu da verujem sta citam...ne mogu da verujem...telefon od 1000 evra ej. Kome treba besplatan savet u vezi ostvarivanja prava potrosaca nek se slobodno javi u inbox. Za te pare, ja bih gurao do kraja, sve dok ne dobijem potpuno ispravan uredjaj. Sramota.
    0
  • dr_iggydr_iggy
    @""Huawei Forum" S obzirom na to da je jedna od glavnih funkcija ovog foruma podrška korisnicima, a da se očigledno ne radi o pojedinačnim slučajevima problematičnih displeja na Mate 20 Pro, već o masovnijoj pojavi i kod nas i na globalnom nivou, bilo bi važno da ovde iznesete zvaničan stav kompanije Huawei po ovom pitanju. Premium model podrazumeva i adekvatnu brigu o korisnicima..
    1
  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene novembar 14
    @nino77ns Psovke i vređanja nisu dozvoljeni na Huawei Forumu. Svaki post sa uvredama i psovkama će biti brisan.

    Razumem da si ljut i ogorčen ali na taj način nećeš rešiti problem. Tvoj IMEI sam prosledio kolegama, zamolio bih te za samo malo strpljenja i razumevanja.

    @dr_iggy Uskoro vam svima javljam sve detaljnije u vezi ovog problema...
    1
  • nino77nsnino77ns

    pa verovatno se niste susretali sa takvim problemima da stignete do suda zbog bezobraznih servisera,
    koji sebi daju za pravo da odlucuju ste ce raditi sa vasim stvarima, ti njima naglasis da ne zelis servis a oni idalje teraju svoje ,ja sam imao i takva iskustva i onda potegnes sud , ja samo zelim da upoznam ljude sa njihovim pravima jer mnogi ne znaju zakon potrosaca i ne zele da se raspravljaju ,i trpe stetu za svoje pare ,al nasa zemlja je na zalost takva da moras i ovakvim putem da svoja prava resavas ,posto neki smatraju da su izvan zakona

    0
  • BojanBojan

    I ja imam identičan problem, doduše ne toliko izražen ali se zelena linija proširuje. Juče zvao podršku i gle čuda "Znaju za problem" ali telefon mora u servis pa da se utvrdi neispravnost, pa da se kontaktira proizvođač, pa ako odobri zamenu uređaja i sve zo traje 5-7 dana. Ljudi moji pa nije softvreski problem da bi serviser imao šta da utvrđuje, problem je vidljiv na prvi pogled, postoji ili ne. Kompanija s obzirom da već "zna za problem" samo definiše proceduru, kako bi bez obzira na propust korisnik ostao zadovaoljan. Ovako, sve ovo ostavlja dosta loš utisak kako o proizvodu, tako i o brizi o korisnicima, ako je uopšte i ima.

    2
  • dr_iggydr_iggy

    Ja sam svoj uređaj odneo na prodajno mesto provajdera u prošli četvrtak, 5 dana nakon kupovine i zahtevao zamenu. Oni su ga prosledili ovlašćenom servis centru a servis centar je nakon konstatovanja problema prosledio proizvođaču, i sada čekaju odgovor. Displej na mom uređaju je LG-01-18-10-51, pa s obzirom na to da se ljudi na tu seriju "51" najviše žale, zamolio sam ih da telefon zamene uređajem sa displejem iz druge serije, kako opet ne bih prolazio kroz istu proceduru, 5-7 dana čekanja itd. Videćemo kako će se sve razrešiti.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene novembar 14
    U najboljem interesu kompanije je da ne izgubi poverenje vas korisnika.

    Samo vas još jednom sve molim za malo strpljenja...> @nino77ns je rekao:
    > pa verovatno se niste susretali sa takvim problemima da stignete do suda zbog bezobraznih servisera,
    > koji sebi daju za pravo da odlucuju ste ce raditi sa vasim stvarima, ti njima naglasis da ne zelis servis a oni idalje teraju svoje ,ja sam imao i takva iskustva i onda potegnes sud , ja samo zelim da upoznam ljude sa njihovim pravima jer mnogi ne znaju zakon potrosaca i ne zele da se raspravljaju ,i trpe stetu za svoje pare ,al nasa zemlja je na zalost takva da moras i ovakvim putem da svoja prava resavas ,posto neki smatraju da su izvan zakona

    Pre svega servis mora da utvrdi kvar na samom uređaju i kako je nastao, ne može "da ti veruje" na reč.

    Svi koji imaju dotični problem mogu direktno da odu u ovlašćeni Huawei servis i pošalju mi u privatnoj poruci svoj IMEI.

    Na taj način ćemo ubrzati rešavanje problema, kako ne biste čekali dugo odgovor servisa... Imajte razumevanja i oni ljudi samo rade svoj posao.
    3
  • GorstakGorstak

    Postovani,bez namere da budem pogresno shvacen,i ja sam jedan od vlasnika,koji je cetiri dana kod sebe imao novi telefon i kod kojeg je pocelo da se javlja kao kod ostalih korisnika,njapre sa leve strane pa onda pri vrhu ekrana.
    Pri tome spadam u korisnike koji vrlo paze na sam uredjaj,imam svaki telefon koji sam ikada kupio, pravim kolekciju,dakle ne prodajem ih,jedino nemam poslednji pre ovog jer je ukraden i zavrsice negde u Afrci(u pitanju je mate 10 pro koji je bio savrsen) i da nisu ukrali jos uvek bih ga koristio.na predlog svog operatera a zbog paketa koji placam predlozyili su ovaj telefon,jos sam ga online narucio,"verujuci na rec",istom tom provajderu,jer sam njihov korisnik vec 17 godina.Dobio aparat 09.11.2018, odmah uzeo ubacio karticu i kupio oficijalnu futrolu u Uscu na preklop koristio sasvim normalno dva dana,na jednom dopunjenju jer kad sam ga ukljucio je bilo na 67 posto baterija.Ubacujuci na dark mod zbog baterije i ustede primecujem da je ono sto se javlja kod ostalih.Reagujem kao potrosac koji za ovaj telefon i imam pravo,a svakako bih imao i da kosta i 10000 dinara.Takodje ne moze da se veruje da su svi korisnici "pokvarili"telefon zato sto su ga previse gledali ili fingerprintovali,pa da sada servis utvrdjuje kvar.Dakle radi se o sistemskom problemu(tojota kada joj se to desi povuce sve automobile na servis bez obzira da li rade ili ne) koji je uocen sirom sveta, ne mislite da mi sami namerno(?) zelenimo telefon .I Inace ovaj telefon zbog cene ne mogu svi da prisuste i da bi korisnicki servis morao da bude na usluzi potrosacima.a korisnicka podrska na broju 0800088880 se nalazi u Madjarskoj i koji blage veze nemaju o problemu.

    2
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @Gorstak Jako mi je žao zbog neprijatnosti, u potpunosti te razumem.

    Odnesi telefon u ovlašćeni servis i nakon toga mi prosledi svoj IMEI. Rešićemo problem u najkraćem mogućem roku!
    0
  • GorstakGorstak

    Telefon je u utorak odmah kada je poceo da radi provajder nakon praznika u z reklamaciju predat i oni salju na servis u ovlasceni servis Mobis doo uz izricitu napomenu sta zelim ako zele da ostanem korisnik.
    Ako ne ,menjam i aparat i provajdera i idem kodd onoga koji moze da mi pruzi adekvatnu podrsku.Sada je trzisna utakmica i borba je za svakog korisnika.da ne skrecem sa teme,evo poredjenja..Exit festival je bio konkuretan zbog cena ulaznica i programa i lokacije.sad je poceo sve vise da se ponavlja non stop isto.Sziget festival jeste skuplji ali sto se tice svega,daleko je bolje organizovan i sadrzajniji festival.Nemojte da vam se desi exitacija,postoji masa onih koji ce uskociti na vase mesto

    0
  • dr_iggydr_iggy
    Ovi iz Samsunga počeli da zbijaju šale na naš račun.
    1
  • dpenevdpenev

    Kod mene je jedva vidljivo, ali kad se zagledaš vidi se po ivicama zelena boja. Da li sada čeakti da to eskalira, pitanje je da li reklamirati ovako kako jeste sada? Ili čekati da bukne zelena boja svuda? Ne znam kako se ponaša vremenom, da li se to širi. Odlaskom na reklamaciju ostajem bez telefona, uređaja koji mi služi i za posao.

    0
  • dr_iggydr_iggy

    Prema iskustvima driugih korisnika, širi se. Najbolje je da uređaj pošalješ na reklamaciju preko provajdera i da tražiš zamenski telefon. Računaj na to da ćeš čekati bar nedelju dana.

    0
  • HudinitedHudinited
    unete izmene novembar 15

    @dr_iggy hahaha zbijao bih i ja sale da umesto da mate 20 upropasti prodaju note 9, ona je dize jer se ljudi boje da kupuju.... jos jedna ovakva greska i mogli bi kao i LG sa vrha na dno...

    2
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.