Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Mrlja na Mate 20 Lite?!

MicagaMicaga
Huawei Mate 20 Lite
Zamolio bih da mi neko objasni kako je moguće da mi ostane u pozadini na displeju pozadine od igre koju sam igrao?! Preko mesindžera sam igrao Ludo (čoveče na ljuti se) i sva polja mi se ocrtavaju!!! Užas!!!
0

Komentari

  • MicagaMicaga
    Ovde se bolje vidi.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Očigledno se preko screenshot-a ništa ne vidi... Moraćeš do servisa ukoliko misliš da imaš neki problem sa ekranom....

    1
  • lukaluka
    @Huawei Forum Očigledno je stvar perspektive 😂
    @Micaga po opisu bih rekao da ti se desio tzv image retention, to se javlja kada dugo vremena imaš staticnu sliku (tvoja tabla za Ludo), pa ostanu obrisi..
    Probaj da napraviš čisto belu pozadinu (napravi screenshot pa iseci čisto belu sliku i otvori preko celog ekrana i ostavi ekran upaljen par sati, osvetljenje na pola.
    Ako to ne pomogne, ostaje samo servis..
    Srećno
    2
  • mickmick

    Pa mrlja se neće videti na screenshot-u...treba da slika sa drugim uređajem taj ekran. Ako je mrlja onda je verovatno lepak u pozadini.

    1
  • DonLorenzoDonLorenzo

    Uzeo sam prekjuce mate 20litr i sad mi se posle igranja ne ljuti se covece pojavio isti problem. Da li je cela serija felericna ili...

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich

    Isti problem imao sa Mate 20 lite uzetim kod mts.. Otprilike to je ono sto englezi zovu Ghost screen, ili burn in.. Na sreću sve je rešeno priznavanjem reklamacije od strane MESC servisnog centra, i zamenom telefona za novi.. Ali dok sam uspeo da im objasnim o čemu se radi...Telefon je dva puta bio kod njih, odbijana je reklamacija kao neosnovana, pa prigovor mtsu, pa prigovor MESCu, preopsiran mejl do najsitnijih detalja u kome ih pitam najprostije da li su oni slepi ili me samo zezaju jer ovo je tako očigledno, golim okom se uočava..
    Naravno kontakt sa Huawei korisničkom podrškom zatim i njihovo kontaktiranje servisa i sve je ipak rešeno uspešno. :)

    1
  • DonLorenzoDonLorenzo

    @alexandar92erich
    Hvala ti na savetu i deljenju svog iskustva. Cekam ponedeljak pa cu kontaktirati i prodavnicu i servis. Spremio sam i slike i video u prilogu. Posto je nesabraznost nastala u roku od 14 dana od dana kupovine, trazicu povracaj novca sto mi i pripada po zakonu. Koliko vidim cela serija je felericna. Bas sam se razocarao.

    0
  • HudinitedHudinited

    @alexandar92erich @DonLorenzo da definitivno je burn-in ali se to desava na svakom amoled ekranu, zato se ne prave oled pc monitori... Visoko osvetljenje (100%) pregrevanje uredjaja,kao i istovremeno predugo ostavljanje na istoj sceni uzrokuju problem. Imajte to na umu ako se odlucite za amoled i na nekom drugom uredjaju..

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich

    @Hudinited Da slažem se u potpunosti, poznata stvar za amoled ekrane, s tim da na Mate 20 lite je IPS LCD ekran.. U mom slučaju bilo je dovoljno čak i minut dva da se karakteri zadrže na ekranu.. Bas u mts poslovnci kako bih im objasnio o cemu je reč otvorio sam članak na Mondu, i bukvalno posle dva minuta na pocentom ekranu moglo je da se pročita sve sa prethodnog članka..
    Naravno nov fon koji sam dobio radi bez tih problema, testirano vise puta bas pri maksimalnom osvetljenju itd.. U suštini problem je hardverske prirode i tice se LCD panela i dela mrtvih, tj lenjih piksela, sto svakako ulazi u garanciju, tako da @DonLorenzo kad su meni prihvatili reklamaciju, morali bi i tebi.

    0
  • MilenkoMilenko

    Isti slučaj i kod mene. Recimo ako duže vreme koristim Chrome kada izadjem na glavni ekran ostaje sve u pozadini. Pogotovo kada spustim traku sa obavestima. Tel je kupljen u telenoru. Pitanje je da li će uvažiti reklamaciju

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich

    @Milenko Pozdrav, pokušaj, očigledno postoji serija koja ima problem..
    Kao što sam već rekao meni su priznali reklamaciju.
    Cini mi se da po Zakonu o zaštiti potrošača u prvih šest meseci od kupovine za bilo koju nesaobraznost imaš pravo da tražiš nov zamenski uredjaj umesto popravke, ali proveri tu informaciju..
    Takođe imaš pravo na odustajanje od ugovora u prvih 14 dana korišćenja bez ikakvih nadoknada.
    Ukoliko u blizini imaš ProMobi ili MESC servis, najbolje da odeš do njih lično i ukažes na problem, naravno sa potrebnom dokumentacijom iz Telenora.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pozdrav svima! Jedino ovlašćeni servis može da utvrdi da li problem koji si opisao potpada pod garanciju i šta dalje. Ja verujem da će ti uvažiti reklamaciju, ali opet jedino servis mora to da utvrdi, prema tome jedino rešenje je da se odnese telefon u ovlašćeni Huawei servis i utvrdi problem.

    Spisak ovlaščenih servisa nalazi se ovde: https://huaweiforum.rs/service

    Ugodan dan želi ti
    Marko i tim Huawei Foruma

    1
  • MilenkoMilenko

    @alexandar92erich,pozdrav. Ma.. Najviše mi smeta to čekanje od 10-15 dana da se reši problem. A ovo verovatno moraju da menjaju displej.

    0
  • dr_iggydr_iggy

    @Milenko Predaj telefon na servis u Telenoru i dobićeš zamenski telefon za period u komek traje popravka.

    0
  • MilenkoMilenko

    @dr_iggy pozdrav. Znaci ne servis direktno nego telenor. Da li su ovi u telenoru u obavezi da daju zamenski ili je to dobra volja njih samih. Ako imaš info naravno.

    0
  • dr_iggydr_iggy
    unete izmene juni 10

    @Milenko Može direktno u servis, time ubrzaš stvar za dan-dva, tj. period za dostavu od Telenora do servisa i nazad, ali ne dobijaš zamenski telefon. Ako odneseš u Telenor, obavezni su da ti daju zamenski telefon ako ti je potreban, s tim što možeš da biraš od onoga što trenutno imaju raspoloživo.

    0
  • MilenkoMilenko

    @dr_iggy hvala na brzom odgovoru.

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich

    Po meni bolja opcija je da fon direktno odneses u MESC ili ProMobi, to su ovlasteni servisi za Huawei... Dobijaš dan dva vremena, a i možeš odmah fino da pokažeš i objasniš o čemu je problem...
    Ja sam imao problem sa mts i time što nisu opisali kvar onako kako sam im rekao pa ljudi iz MESCa nisu prepoznali kvar, nisu me kontaktirali, kako bih im objasnio, pa sam morao da pišem žalbe šaljem ponovo... Zato mozda je lakše i brže pravo u servis.

    0
  • dr_iggydr_iggy

    @alexandar92erich U Telenoru možeš bukvalno da izdiktiraš opis kvara, a šalju koliko znam u ProMobi. Zato kažem, ako čoveku treba telefon dok mu se ovo ne reši.

    0
  • alexandar92erichalexandar92erich
    unete izmene juni 10

    @dr_iggy Razumem, da upravu si, u tom slučaju naravno u Telenor, ja sa mts imam posla, pa poučen tim iskustvom predložio sam da odnese direktno u servis, kako bi uštedeo na vremenu, a i živcima.. . :)

    1
  • DonLorenzoDonLorenzo

    Ja sam upalio auto i otisao u Nis u ProMobi predao u servisu. Uocili su kvar, al jedina mana sto ipak mora da se salje za BG. Mada su mi rekli da za 48sati od trenutka prijema bice reseno, tj da cu dobiti odgovor. Imao sam losa iskustva sa MESC, nit mozes da ih dobijes nit mozes da objasnis, nit te oni slusaju. Vrlo prijatno sam iznenadjen jer u ProMobi su bili vrlo uljudni i saslusali. E sad ocekujem dana ili sutra razvoj dogadja pa videcemo. Trazio sam povracaj novca posto je kvar nastao posle dva dana od korisenja.

    0
  • dr_iggydr_iggy
    unete izmene juni 13

    @DonLorenzo I ja imam pozitivna iskustva s ProMobi servisom. Status možeš da pratiš i na njihovom sajtu, pomoću broja radnog naloga ili IMEI-a.

    0
  • DonLorenzoDonLorenzo

    Cisto informacije radi, za sve potencijalne kupce. Telefon koji sam kupio u huawei store nije za nase trziste, takodje kvar je uocen i odobrena reklamacija.

    0
Prijavite se ili registrujte da biste komentarisali.