Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Žuta mrlja na displej-u

vojkanvojkan
unete izmene avgust 2018. Huawei P20 lite

Pozdrav! Kupio sam telefon u VIP/u, huawei p20 lite, star je nepuna tri meseca. Pojavila se zuta mrlja na desnoj strani pored ivice ekrana, pa me interesuje, da li da trazim putem reklamacije nov telefon. Naime problem je nastao, usled pregrevanja neke komponente na ploci telefona (moja pretpostavka), pa je tako u tom delu pozuteo UV lepak, jer isti moze da pozuti kada se izlozi veoma visokoj temperaturi. Telefon koristim standardno, tako da pretpostavljam da je problem sa plocom. Hvala unapred!

1

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum
    @vojkan Pozdrav i dobro došao na Huawei Forum! :smile:

    Moj ti je savet da telefon odneseš u ovlašćeni servis, ako oni utvrde da nešto nije u redu, u zavisnosti od kvara, zameniće ti pokvaren deo ili ti dati potvrdu za menjanje telefona. Za sada je rano pričati o bilo čemu dok se ne utvrdi tačan uzrok i vrsta kvara, može da bude lepak za ekran ili neko pregrevanje, ali svakako ništa ne pretpostavljaj sam već odnesi u servis što pre.

    Javi šta si uradio!

    Ukoliko imaš još neka pitanja i sugestije tu smo!

    Ugodan dan želi ti
    Marko i tim Huawei foruma! :smile:
    0
  • vojkanvojkan

    Pozdrav! Danas sam odneo telefon u VIP poslovnicu u Nisu na reklamaciju, cekam dalji razvoj situacije, receno mi je da je rok 45 dana, a u ugovoru pise 30 dana, neznam ko je ovde lud, nema veze verovatno mi potrosaci i kupci, a da dobio sam zamenski, neko djubre, koje trenutno kosta 5000 dinara, za ovaj koji sam dao na reklamaciju koji kosta samo 50000 dinara, hahahhaahah

    0
  • AE3ZYAE3ZY

    @vojkan ne brini, fin smo mi narod, neces bit zakinut, u najgorem slucaju ti moze taj zamjenski ostat :D

    3
  • MilanProjaMilanProja
    Poštovani,

    Imam isti problem na dva vaša uređaja. Prvo mi se pojavila žuta mrlja na ekranu Huawei p9 (2017) Pre mesec dana sam kupio Huawei P20 lite i žuta mrlja je počela da se pojavljuje (prvo jedva primetno, a onda sve više). Generalno sam zadovoljan vašim uređajima, ali sam primoran da pređem kod drugog proizvođača. (ne želim da mi novi uređaji više budu na servisu nego kod mene)
    0
  • mtranzicijamtranzicija
    Ja sam imao taj problem sa Huawei P20lite (pre toga sa Honor 8 lite). Kod Honora je zamenjen displej, jer sam tražio popravku. Dok sam kod P20 lite tražio zamenu jer je bio star manje od 6 meseci, ali nije odobrena. U nastavku je odgovor servisa. Izvinjavam se na dužem postu.
    Vas zahtev nije prihvacen,nedostatak otklonjen popravkom. Prilikom pregleda i testiranja aparata navedena neznatna nesaobraznost uocena. Prema instrukcijama proizvodjaca zamenjen touch panel. Napomena: Ovakav problem je kozmeticke prirode, odnosno ne predstavlja problem sa funkcionalnoscu, stoga uredjaj ne ispunjava kriterijum za zamenu vec za popravku.
    0
  • zvexzvex
    Kupio sam p20 lite 30.06.,posle mesec dana se pojavila žuta mrlja,, zanima me dali je neko rešio problem i kako????
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @zvex Ne može na screenshot-u da se vidi ta mrlja, ako si ga zato postavio... :smiley:

    Kao što i napisah gore - jedino rešenje je servis.
    0
  • MilanProjaMilanProja
    Zvex, jesi li kupio telefon za novac ili si uzeo kod operatera? Ja sam rešio problem. Odneseš telefon tamo gde si ga uzeo i tražiš novi. Verovatno će ti zameniti touch panel i pokušati da ti "uvale" isti nazad. Nipošto ne pristaje na tako nešto, imaš puno pravo da tražiš novi. Slobodno se pozovi na zakon o zaštiti potrošača (pročitaj isti pa ćeš videti koja su ti prava. Obrati pažnju na član 52.)

    Žuta mrlja inače nastaje prilikom zagrevanja viška lepka kojim se lepi touch panel, taj višak lepa obično ode uz ivice ekrana gde se mrlja najčešće javlja.

    Pozdrav.
    0
  • zvexzvex
    Hvala na odgovorima, na žalost telefon sam uzeo nov za keš i bez garancije("bilo mi jeftinije"). Koristio sam p 10lite pre njega više od godinu dana i on i dalje radi besprekorno, pa nisam očekivao da će sa ovim biti problema,mada i on radi besprekorno samo me iritira ta žuta mrlja u desnom uglu. Nema mi druge nego pravac servis.
    Pozdrav
    0
  • TamaraTamara

    Meni se pojavila zuta mrlja sa leve strane ekrana Huawei mate 10lite, koristim ga godinu dana, izgleda da moram i ja da ga nosim u servis :'( :'( :'(

    0
  • SvetlanaSvetlana
    Pozdrav. Evo i ja da dodam svoje iskustvo. P20 lite, uzet u Vip-u u junu 2018. U oktobru se pojavila žuta mrlja sa desne strane. Odnela sam da ga reklamiram, vraćen sa servisa, stavljen novi touch, sve super. Sada je kraj decembra i meni se juče ponovo pojavila fleka na istom mestu. Sad opet sa idem u Vip? Ko mi garantuje da u februaru fleka opet neće da se pojavi? 🙄 Šta da radim?
    0
  • AlexAlex

    @Svetlana je rekao:
    Pozdrav. Evo i ja da dodam svoje iskustvo. P20 lite, uzet u Vip-u u junu 2018. U oktobru se pojavila žuta mrlja sa desne strane. Odnela sam da ga reklamiram, vraćen sa servisa, stavljen novi touch, sve super. Sada je kraj decembra i meni se juče ponovo pojavila fleka na istom mestu. Sad opet sa idem u Vip? Ko mi garantuje da u februaru fleka opet neće da se pojavi? 🙄 Šta da radim?

    Ne moras u VIP, bolje odnesi direktno u servis ako imas u blizini. Niko nista ne moze da ti garantuje kada je tehnicka roba u pitanju ali racunaj da kada imas garanciju, telefon mora biti popravljen ili zamenjen osim ako nisi ti napravila kvar :smile:

    0
  • duke_makduke_mak
    Kupio sam telefon u dubajiu i samo u uae imam garanciju. Koliko bi kostala zamena ekrana posto mi se pojavila zuta mrlja uz desnu ivicu u ovlascenom servisu
    Hvala na odgovoru
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @duke_mak Raspitaj se u nekom od ovlašćenih servisa: https://huaweiforum.rs/service

    0
  • MilanProjaMilanProja

    Poštovani,

    Telefon sam uzeo u Vip-u. Za 10 meseci sam 3 puta reklamirao telefon za žutu mrlju na ekranu. Ovo je četvrti novi Huawei P20lite koji dobijam. Ovaj model ima očigledno serijsku grešku. To što nas upućujete na servis je krajnje nekorektno, jer nisam rešio problem ako ću na svaka 2 meseca zbog iste greške uzimati novi uređaj koji ima istu tu grešku. Molim za objašnjenje sa Vaše strane?

    0
  • HudinitedHudinited

    @MilanProja nisam admin ali ovako stoje stvari... Ono sto mozes da uradis je da odes u Vip i trazis zamenu uredjaja u istom ili visem cenovnom rangu i da cekas odobrenje. Marko je samo admin stranice ne ovlasceni serviser ili prodavac.

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Hudinited Hvala na objašnjenju. :smile:

    0
  • HudinitedHudinited

    @Huawei Forum negde mi pada na pamet da otvorim ceo topic na temu gde je kvar definitivno ustanovljen... :smiley:

    0
  • MilanProjaMilanProja

    @Hudinited @Huawei Forum

    Druže,

    Problem ću rešiti sa Vipom, za to mi ne treba savet. Admin radi na zvaničnom huawei forumu, i valjda se podrazumeva da barata informacijama, a odgovore koje daje može mi dati i komšija koji prodaje jabuke na pijaci. Ne proizvodi Vip, niti serviser telefone. Huawei je pustio u prodaju model koji ima serijsku grešku, trebalo bi da kažu nešto o tome.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    unete izmene mart 26

    @MilanProja Odnesi tel. direkt u najbliži ovlаšćeni servis, spisak ti je ovde: https://huaweiforum.rs/service i OBAVEZNO mi u privatnoj poruci pošalji serijski broj svog telefona!

    0
  • MilanProjaMilanProja

    @Huawei Forum
    Uređaj sam već reklamirao VIP-u tražeći im drugi model telefona i nisu mi odobrili, servis je odobrio novi p20lite, a isti sam im poklonio, ne želim da ga preuzmem. Problem je što je to četvrti novi uređaj koji dobijam za 10 meseci i sve zbog iste greške: "žute mrlje na ekranu". Mogu od sva četiri telefona da Vam pošaljem IMEI broj, samo mi recite kako da Vam pošaljem u privatnoj poruci?

    0
  • HudinitedHudinited

    @MilanProja druze pokusao sam da ti pomognem jer je u principu to jedini nacin na koji mozes resiti problem, odes pre podne u vip i trazis razgovor sa nadredjenim. Ne znam cemu te price o pijaci i komsiji. Znaci kad neko zeli zlo ne valja kad zeli dobro opet ne valja. Cak i da kazu i da ne kazu realno je to jedini nacin resenja problema. Nista bez malo ostrine i zahtevanja nadredjenog pa da vidis kako odobravaju. (Iskustvo sa S7 edge)

    0
  • MilanProjaMilanProja

    @Hudinited
    @Huawei Forum

    Hvala u svakom slučaju. Sve ja to znam, i već sam uradio tako kako si rekao. Ali jedino što dobijem je novi p20lite koji se ponovo nakon mesec dana pokvari. Oni imaju takav sistem da sa nadređenima ne možeš da razgovaraš, a ovi sa kojima razgovaraš ne mogu da daju nikakve informacije, zato i reagujem tako kako reagujem. Telefon mi je više na servisu nego kod mene, očigledno je serijska fabrička greška, pa sam očekivao da neko iz Huawei-a može da kaže nešto više o tome. (Nisam jedini koji ima isti problem sa ovim modelom (a nije nas malo), pa je bar neko objašnjenje u najmanju ruku za očekivati.)

    0
  • HudinitedHudinited

    @MilanProja kako ne mozes da razgovaras? Imas potpuno pravo na to ! a i posle par uredjaja ti si uskracen zakonski i tvoja potrosacka prava su narusena. Mozda i sa tom pricom pod pretnjom tuzbom da probas jer realno jeste tako. Ili zahtevaj raskid ugovora a broj sa pozivnim prenesi kod drugog operatera.

    0
  • MilanProjaMilanProja

    @Hudinited kod prve reklamacije sam pristao na novi uređaj (ne prihvativši da mi menjaju ekran što su prvobitno hteli da urade), kod druge reklamacije (kada se greška ponovila i na drugom uređaju) tražio raskid ugovora, nisu mi odobrili (iako imam zakonski puno pravo na to) i sada kod trećeg ponavljanja greške sam tražio drugi model telefona uz moju doplatu ukoliko je potrebno, odbili su i po četvrti put mi poslali p20lite. Isti ne želim da preuzmem, stoji na prodajnom mestu... Tako da se skroz razumemo, sve to što me savetuješ sam već uradio :disappointed:

    1
  • HudinitedHudinited

    @MilanProja preuzmi telefon, kad se ponovi mozes mi se javiti u privatne poruke imam drugaricu koja radi u vipu pa mozda nesto i bude mogla da uradi. Ovako si samo ti na gubitku.

    0
  • nice1nice1

    Izvinjavam se za off, ko je zainteresovan moze pogledati moj slucaj u temi - Huawei Mate 20 Pro "nesaobraznost nije utvrdjena" i moj poslednji post od danas. Ako neko ima neki predlog sta dalje da radim, kome da se obratim itd slobodno moze u inbox da mi posalje. Hvala

    1