Politika kolačića

Ovaj veb sajt koristi kolačiće kako bi pružio bolje iskustvo, dodatke za društvene mreže i za analizu saobraćaja. Saglasni ste sa korišćenjem kolačića ukoliko nastavite da koristite ovaj veb sajt. Pročitaj više o politici kolačića ovde
Potvrdi

Problem sa mikrofonom (softverski)

Pozdrav drugari. Telefon mi je star 3 meseca. Sa poslednjim apdejtom se pojavio problem koji se manifestuje tako sto me ljudi ne cuju kada ih pozovem. Onda moram da prekinem i da ih pozovem ponovo da bi mogli da me cuju. Ponekad moram da i ih pozovem dva-tri puta. Ja njih uredno cujem. Jeli neko imao slican problem i kako ga je resio?

0

Komentari

  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Simica Pozdrav i dobro došao na Huawei Forum! :smile:

    Čini mi se da je tvoj problem - kako si i napisao u naslovu, software-ske prirode. Svakako prvo proveri preko tastera za jačinu zvuka (sa strane telefona) da li ti je mikrofon pojačan, dešava se ponekad da ga korisnici mahinalno stišaju. Ukoliko problem postoj i dalje ne ostaje ti ništa drugo nego da uradiš vraćanje telefona na početna podešavanja (factory reset), ali obrati pažnju jer u tom slučaju gubiš sve podatke pa bi bilo dobro da pre toga obavezno uradiš backup: https://www.huaweiforum.rs/discussion/32/kako-lako-sacuvati-podatke-sa-huawei-telefona-na-cloud#latest

    Ukoliko i to ne pomogne, moguće da je problem hardverske prirode, a onda ti ne gine servis. Ipak mislim da će jedna od gore predloženih stvari pomoći.

    Javi šta si uradio! Ukoliko imaš još neka pitanja i sugestije - tu smo!

    Ugodan dan želi ti
    Marko i tim Huawei foruma

    0
  • mnikolichmnikolich

    Здраво свима! Имам и ја тај проблем, пробао и сам и фабричко ресетовање, није помогло.
    Као, чују ме људи углавном али онда неки други дан ме не чују и стално морам да га ресетујем.
    М10Про имам. Купио сам телефон у фебруару, јел спада под гаранцију?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    0
  • AlexAlex

    @mnikolich je rekao:
    Здраво свима! Имам и ја тај проблем, пробао и сам и фабричко ресетовање, није помогло.
    Као, чују ме људи углавном али онда неки други дан ме не чују и стално морам да га ресетујем.
    М10Про имам. Купио сам телефон у фебруару, јел спада под гаранцију?

    moj ti je savet prvo da proveris drugu SIM karticu u telefonu. Ako sa drugom sve radi ok onda ti je jasno da treba da je zamenis. Ako ne, onda je stvarno mozda nesto do softvera :smile: Mada svakako nije na odmet da pises adminu koja ti je zadnja verzija softvera. Mozda ti on moze reci da li izlazi uskoro update koji ce to mozda da ispegla

    0
  • mnikolichmnikolich

    @Huawei Forum je rekao:
    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    Проверио сам са другом картицом. Ужасно је иритантно јер никад не знаш кад ће да ти се деси то јер је скроз насумично. Некад данима ради, недељама, и онда одједном морам да га рестартујем а некад једном дневно морам да га рестартујем.

    0
  • mnikolichmnikolich

    @Huawei Forum je rekao:
    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    Па купио сам га у Делта Ситију. :smile:

    Проверио сам са другом картицом. Ужасно је иритантно јер никад не знаш кад ће да ти се деси то јер је скроз насумично. Некад данима ради, недељама, и онда одједном морам да га рестартујем а некад једном дневно морам да га рестартујем.

    0
  • mnikolichmnikolich

    @mnikolich je rekao:

    @Huawei Forum je rekao:
    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    Да ли треба да понесем и рачун и гарантни лист или само гарантни лист?

    0
  • AlexAlex

    @mnikolich je rekao:

    @mnikolich je rekao:

    @Huawei Forum je rekao:
    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    Да ли треба да понесем и рачун и гарантни лист или само гарантни лист?

    ako ga saljes u servis preko Telenora (za njih znam) moras da poneses kopiju ugovora koja je u stvari racun. Ne znam kako je za druge operatore mada mislim da moras da imas racun.

    0
  • mnikolichmnikolich

    @Alex je rekao:

    @mnikolich je rekao:

    @mnikolich je rekao:

    @Huawei Forum je rekao:
    @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service

    Да ли треба да понесем и рачун и гарантни лист или само гарантни лист?

    ako ga saljes u servis preko Telenora (za njih znam) moras da poneses kopiju ugovora koja je u stvari racun. Ne znam kako je za druge operatore mada mislim da moras da imas racun.

    Нисам га купио преко оператера. Директно преко Хуавеија. :blush:

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum
    > @mnikolich je rekao:
    > @mnikolich je rekao:
    >
    > @Huawei Forum je rekao:
    > @mnikolich Ukoliko je telefon za naše tržište potpada. :smile: Najbolje da ga odneseš u neki od ovlašćenih Huawei servisa za našu zemlju: https://huaweiforum.rs/service
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    >
    > Да ли треба да понесем и рачун и гарантни лист или само гарантни лист?

    Ponesi. :smile:
    0